• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Pa oni jos nisu objavili, ali 99.999% je otkazan

karte se i dalja prodaju
    Wizard

Comment

• Nista, neka naprave neki Montenegro Open umjesto RG-a, pa da se veselimo.

Comment

• Originally posted by 147 View Post
        Zasto nema smisla bez pripremnog turnira da idu na RG? Kako godinama najbolji igraci dolaze na AO bez pripremnog turnira? Naravno jos uvek je to daleko, ali u ovom slucaju nekako deluje najrealnije da se sve do RGa odlozi a da se RG igra mozda bez navijaca. Ipak je to zadnja nedelja maja, virus bi trebao da "ispari" do tada. Dakle ako virus prodje ne vidim problem da se igra RG bez pripremnih turnira.

Naravno zdravlje mora biti na prvom mestu i svako druga diskusija treba da padne u vodu. Evo vidim da se prica da ce sutra savet igra da glasa da li da se ne igra sledecih 6 nedelja ili ne. Iskreno ako je to istina, bezveze je. Mislim da je mnogo bitnije sta kazu strucna lica nego par igraca.
        Zato sto je mozda sljaka a ovo beton gde igraju maltene cele godine,mogu da ih puste al mi nije logicno mislim da ce u paketu da ide 6 nedelja do Madrida i 6 nedelja do trave,dakle ili od Madrida ili od trave(veca sansa za drugo)

A i Pariz je pitanje hoce li biti cist do tada

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Majami je zvanicno otkazan, nema smisla nista dalje da se igra dok se ovo cudo ne smiri
          Rekoh ja pre neki dan, nema tenisa sigurno do RG a najverovatnije i posle.
          Jedan deo naših tenisera, timova se sutra najverovatnije vraća iz Amerike.

Ne treba ni da ga bude, ovo je preozbiljna situacija.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
            Ni Indian Wells nije otkazao turnir vec je to uradila lokalna opstina il kako se to kod njih zove...D
            MZ Djuro Kalač u suradnju KUD-a Sonja Mrgudic-Lepa
            Wizard

Comment

• Wizard

Comment

• Desava se da je Tramp ukinuo sve letove ka Evropi, osim ka VB, do daljeg, NBA suspendovana, a jest Majami nije otkazan jos uvek
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Obrnuto, ukinuo je valjda letove iz EU ka USA? Od petka u ponoć kreće zabrana.

Majami je otkazan nego još nisu javili organizatorima ...🙄

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Da, naravno logicno iz, ali nece biti mnogo ni u suprotnom, plus NY kazu kritican.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ali skroz je cudno sto se ATP jos nije oglasio, Nadal je vec otisao, Djokovic je na putu, dosta igraca pokusava sad da napusti USA, a zvanicno Majami jos nije otkazan.

isto to vazi i za WTA

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• dakle,nemamo ekskluzive da smo jedini u haosu
                        Wizard

Comment

• bas neozbiljno, jer evo ta Gvadalahara koju je spominjala Flipkens je otkazana

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• zvanicno je otkazan

sigpic

with experience.

Comment

• ATP je suspendovan 6 nedjelja.

Comment

• Potvrda onog sto se juce pricalo, sto se tice poena, to ce naknadno da kazu

The ATP is carefully reviewing the broad impact of this evolving situation related to FedEx ATP Rankings points, and any decisions will be announced in due course.
                                https://www.atptour.com/en/news/atp-...nsion-decision

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X