Clear All

• Prejaka rasprava, nastavite
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Pa ako je tebi normalno da Federer voli tenis više od Mirke onda ok, ali meni nije.

Možda on spava sa lopticama i reketom od tolike ljubavi, ne znam.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Zasto Djokovic ne ide u penziju?
        Zato što je 6 godina mlađi od Dede, u naponu je snage i ostvaruje najbolje rezultate.
        “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Pre 6 godina su svi Rogera slali u penziju.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока

Comment

• I, je l' otišao?
            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• I da dopunim, sad posle šest godina sa 38 godina je normalno da još igra? Normalno je samo za Uniqlo, apsolutno ne postoji sportski aspekt zašto bi on još uvek igrao, samo komercijalni.

Comment

• Zasto Karlovic igra?
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Zbog para.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока

Comment

• Mislis da nije dovoljno zaradio?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nije, a ni Rodžer ne želi da se odrekne, koliko ono beše 300 miliona za desetogodišnji ugovor? Pritom je zasigurno naznačeno u ugovoru da određeni period mora da ih reklamira kao aktivan igrač.

Comment

• I mislis da u penziji, sa egzibicijama ne bi mogao par miliona godisnje da uzme?

Meni je nekako tuzno ako mislite da su jedini mottiv pare i da je to jedini motiv u zivotu.

sigpic

with experience.

Comment

• Naravno da ne može ni približno da zaradi na turnirima veterana ili egzibicijama. Ono što publiku zanima je takmičarski sport, i to ne samo u tenisu.
                          I naravno da sada igra samo zbog novca, prošlo je nepovratno vreme osvajanja najvećih turnira.

Comment

• Dobro, ja ne mislim tako

sigpic

with experience.

Comment

• Sigurna sam da nije samo finansijski apsekt kod RF presudan, on voli da igra, vidi se da uziva, celu bulumentu (familiju i oko familije) vuce sa sobom godinama, dokaz po meni da je u ovome milion posto i dokle god je u vrhu, a za mnoge na turu je i dalje streptomicin, igrace. Naravno i da je zdrav.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ko ne bi volio igrati za toliku lovu

Comment

Working...
                                X