X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• na isti dan

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sprdnja su te liste, Federer propustio celu sezonu šljake, treći na race-u, ovaj indijanac što je dobio Novaka ušao u 15 sa samo jednim značajnim rezultatom u godini. Skoro je i Nadal pričao o tome kao anomaliji.
        “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
          Sprdnja su te liste, Federer propustio celu sezonu šljake, treći na race-u, ovaj indijanac što je dobio Novaka ušao u 15 sa samo jednim značajnim rezultatom u godini. Skoro je i Nadal pričao o tome kao anomaliji.
          Nadal je trazio dvogodisnji ranking da bi on duze bio no.1
          tenisko bodovanje je odlicno, nema tu nikakvih anomalija, polufinale slema nije uopste naivan rezultat

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ok je bodovanje, pogotovu to godisnje, odnosno race lista.
            Na kraju niko ne brani i drugim indijancima da urade nesto slicno, al nije bas to tako jednostavno, zar ne?

A tek sledece odbraniti te bodove..ihaaaaj

tt
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Sprdnja su te liste, Federer propustio celu sezonu šljake, treći na race-u, ovaj indijanac što je dobio Novaka ušao u 15 sa samo jednim značajnim rezultatom u godini. Skoro je i Nadal pričao o tome kao anomaliji.
              Taj Indijanac je osvoijo Budimpestu koji je turnir iz serije 250 i mislim neki challenger u prvog dela sezone, plus sad 1/2 finale RG-a. Tako da nije on slucajno 13-ti, niko nije kriv Novaku sto je gubio od Daniela Tara i ostale poluigrace. Bodovanje je sasvim ok.
              OVAKO

Comment

• Kakve veze sa ovom pricom ima Novak i zasto ga pominjes?

tt
                sigpic

Comment

Bodovanje u tenisu je nešto najsavršenije što je izmišljeno.

Sprdnja je fifina lista u fudbalu gde Poljaci nisu igrali prijateljske mečeve da bi bili u top 10, čak su zaposlili nekog stručnjaka da im računa kad i protiv koga treba da igraju.

Izvinjavam se što sam pomenuo fudbal koji nema nikakve veze sa ovom pričom.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Kakve veze sa ovom pricom ima Novak i zasto ga pominjes?

tt
                    Kontao sam da je navijac Novaka i da cilja na to, al nema veze nije mi poenta bila da u negativnom kontekstu spominjem Novaka. Eto i Endi i Stan su dobri primeri, jbg povredjeni su i zato su toliko pale na rang listu. A prirodno je da neko MORA da dodje umesto njih, e sad mozda se nekome nece svideti sto ce to biti Cekinato, ali jbg.
                    OVAKO

Comment

• Marej najavio povratak za septembar.

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Pa nije najavio povratak za septembar, nego da igra taj turnir, on je i dalje na listi za Kvins

sigpic

with experience.

Comment

• Fed mozda prelazi u uniqlo
                          ja nesto ne verujem, ali videcemo uskoro

http://www.sportsenators.it/09/06/20...lietta-uniqlo/

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.tennisworldusa.org/tennis...edium=facebook

Comment

• http://www.tennisworldusa.org/tennis...e-grand-slams/

tt
                              sigpic

Comment

• Kafeljnikov?To je ona nesreca sto je rekla 2014 te da Nadal nikad vise nece osvojit GS.Nemoj njegove izjave da kacis nesoj je to.

Comment

Working...
                                X