This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by amnesiac View Post
    Potpuno očekivano. Nakon početnog uzleta pod Ferrerom, uslijedio je strmoglav pad.
    Zamolio bih te da dopunis potpis, ovako samo zavaravaš ljude sa nepotpunim informacijama

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
      Zamolio bih te da dopunis potpis, ovako samo zavaravaš ljude sa nepotpunim informacijama
      Kakakv kiks

Ispravljeno
      Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• ne znam koliko je ovo bas tacno, ali eto

Đoković pravi novi Dejvis kup... sa Đerarom Pikeom!
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Definitivno dolazi do promene DC formata

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sa jedne strane to je pozitivno, ali ce se izgubiti car koju je do sada Davis Cup imao. Nece vise biti domacih navijaca, a to svakako nije dobro. Mnogo manje ljudi ce moci da vide svoje tenisere, sto je jedna od poenete celog takmicenja.

Comment

• Da, meni se isto taj deo nikako ne svidja, jer mi nikada ne bi videli silne vrhunske igrace da nema DC.

sigpic

with experience.

Comment

• Da to mi je najgore od svega što će sve to biti u nekim mestima... I sa tim gubi se čar navijanja pogotovo u nekim državama gde je baš bilo žestoko navijanje. Morali su to drugačije da urade, ovo mi je bzvz.

Comment

• Stan preskace IW i Majami

sigpic

with experience.

Comment

• ima se, moze se

sigpic

with experience.

Comment

• New career highs on ATP top 100
                      12. Pouille
                      17. Schwartzman
                      23. Mannarino
                      24. Edmund
                      26. Chung
                      28. Krajinovic
                      44. Shapovalov
                      48. Donaldson
                      50. Gojowczyk
                      61. Jarry
                      71. Tsitsipas
                      Šta ih je

Comment

• Edmund postao Britanski no.1, Marej pao na 28.mesto

sigpic

with experience.

Comment

• Veceras na SK1 u 1:30

TIE BREAK TENS (Ž): NEW YORK
                          VANDEWEGHE - HANTUCHOVA
                          V. WILLIAMS - SVITOLINA
                          BARTOLI - S. WILLIAMS
                          CIRSTEA - ZHANG

Comment

• On treba da bude presrecan sta je sve postigao u karijeri, bas klasican primer overachiever-a, kod njega cak moze da se kaze overachiever2

Troicki: Nemam samopuzdanje, ali ne razmišljam o penziji

sigpic

with experience.

Comment

• Ne moze se reci da nije zasluzio to, slabo tu sta ima do srece. Krvavo je zaradio svaki poen, svaku pobedu i titulu. Nikada nece znati udariti forhend a i kao takav je dobio Djokovica, Nadala, igrao dva tie breaka sa Rogerom i mogao dobiti Mareja onda kada je klinac usao po lopticu u toku poena.

Veliki je borac Viktor Troicki. Tomic da ima njegov work rate i motivaciju imao bi dva, tri GS do sada.
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nisam ja nista rekla, on je ogroman radnik, da nije takav ne bi ni 10% postigao na suv talenat, ali rad je uvek bio bitniji od talenta.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X