This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Samuraj View Post
    Zasto ti je nerealno? Pa da nije bilo povrede uzeo bi zadnji Wimbledon.
    Zato sto ima 0 titula tamo, a Djokovic 6. A do pocetka turnira ima 6 meseci, sto je sasvim dovoljno da se bolji igrac oporavi. Takodje je neralno da ima nekoliko puta vise sansi nego Rodzer i Rafa. Nije ovo prvi put da se on precenjuje, a verovatno ni poslednji.

Comment

• Originally posted by pedja147 View Post
      Zato sto ima 0 titula tamo, a Djokovic 6. A do pocetka turnira ima 6 meseci, sto je sasvim dovoljno da se bolji igrac oporavi. Takodje je neralno da ima nekoliko puta vise sansi nego Rodzer i Rafa. Nije ovo prvi put da se on precenjuje, a verovatno ni poslednji.
      Ne mora značiti da se precenjuje , ali to je ipak mnogo daleko...
      Trenutno Endi i Nole imaju istu kvotu po 3 za AO
      Nerealno je naspram Rafe i Rodžera? Pa možda i nije ipak oni jesu iskočili ove godine , ali do sledeće godine svi očekuju da se povrate Endi i Nole bar u ovom trenutku

Comment

• Intervju sa Tomicem

'I never loved tennis': Tomic says he built career on '50 per cent' effort

on mentalno nije mogao sve to da izdrzi i sad ne podnosi tenis

“I never loved tennis. I am just going to go about it as a job.”
        “My position, I am trapped. I have to do it,” he said.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• to je ono sto sam pricala, Roger je imao odlicnu konferenciju za stampu dan posle pobede, bas je isprozivao mlade igrace, ovaj clanak sve to lepo sumira

Roger Federer exposes the biggest lie in tennis

ovo je samo prvi deo, svaki dan ove nedelje ce izlaziti po jedan

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Izasao je i drugi i treci deo, treba procitati oba

Roger Federer exposes the biggest lie in tennis (Part 2/5)
            Roger Federer exposes the biggest lie in tennis (Part 3/5)

posebno je zanimljiv zakljucak treceg dela:
            1998: Serve & Volley 1st Serves = 52%. WIN percentage = 71%
            2013: Serve & Volley 1st Serves = 10%. WIN percentage = 71%

sigpic

with experience.

Comment

• Sa trofejom na klopi...

http://www.b92.net/sport/tenis/vesti...nav_id=1288039

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• kakva je ovo zafrkacija?
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Idi na Rogerovu temu

sigpic

with experience.

Comment

• Kakav gospodin.

Comment

• Ono sto je trenutno zanimljivo je da prvi igrac sveta nema prethodnih godinu dana osvojen slam i ima samo nesto preko 7000 bodova to ne secam da se desilo jos od weak ere odnosno pre Rogeraa aa mozda i duze,svaka cast Endiju na ovom dostignucu

Ova pojava je karakteristicnaa za wta deo tura
                      Last edited by Srkisa; 01-08-17, 01:38.

Comment

• Stan nece igrati ni Montreal ni Sinsi.

uvek Sony, nikad Shaomi using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

• Vavrinka bi tako mogao da otvori prostor da neko od ovih iza upadne u Top4 na rang listi

Comment

• Pa pre USO je nemoguce, Vavrinka brani samo 90 poena iz Sinsinatija, Cilic je prvi iza njega, a on je osvojio Sinsi prosle godine, dok je Thiem predaleko.

sigpic

with experience.

Comment

• haaha pola atp tura povredjeno treba da raspodele trofeje na federera i nadala i cao nema potrebe da se igra do kraja godine

Comment

Working...
                              X