Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Ti si ionako skriveni Novakovac
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Cek, to znaci da sad ne mogu za Rodzera, jer ima drugaciji stil igre? Au jbt, odose godine navijanja u kantu za smece
        Dayman (a-a-ah...)
        For everyone

Comment

• Naravno da covek navija za Djokovica, kada ne igra Rodzer. Pa Srbin je kao i Novak. Ajte molim vas. Jok navijace za Vavrinku kada ne igra Rodzer!?!?!/
          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ovo nisu nikakve teniske diskusije niti rasprave, smoriste i sa predhodnom, a sad ova glupost..da ne pričam da je podsmevanje.
            Jel znaš Nikola?
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
              Cek, to znaci da sad ne mogu za Rodzera, jer ima drugaciji stil igre? Au jbt, odose godine navijanja u kantu za smece
              Pa ja sad ne znam, zbunjena sam
              ali ipak si prvo navijao za Rogera, znaci nemas pravo za Novaka...ako sam ja dobro shvatila
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Nije podsmevanje, upotrebio bih jednu rec koju je Sandu jednom (ili vise puta) rekao
                I sasvim je opravdano u ovom slucaju, samo je problem sto se svi lako vredjaju nesto
                Dayman (a-a-ah...)
                For everyone

Comment

• Nebitno totalno ko se vređa i da li to radi lako ili ne... prihavatiš to tako i gotovo. A ne znači da ako misliš nešto ili na neki način da mora i neko drugi isto tako.
                  Ovo ti ide pod ono što se zove tolerancija. Ti smo uvek najtanji.
                  Last edited by miloolja; 22-05-17, 11:55.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• To bas smanjuje prostor za raspravu oko nekih stvari, al dobro.
                    Dayman (a-a-ah...)
                    For everyone

Comment

Nije podsmevanje, upotrebio bih jednu rec koju je Sandu jednom (ili vise puta) rekao
                      I sasvim je opravdano u ovom slucaju, samo je problem sto se svi lako vredjaju nesto
                      Koju?
                      Slobodno kazi.
                      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

To bas smanjuje prostor za raspravu oko nekih stvari, al dobro.
                        Ne smanjuje naravno, samo ne znate to da radite. To je problem. A tvoji razlozi su netolernatni, ne sama priča.
                        Uostalom nije za ovu temu.
                        Last edited by miloolja; 22-05-17, 12:00.
                        sigpic

Comment

• Usla je u hall of fame, tj. postove nedelje, pa vidi
                          Dayman (a-a-ah...)
                          For everyone

Comment

• Nije pravedno ovo sto su joj uradili celnici Rg, ali ni sam zivot nije pravedan. Bivsi robijasi se tesko zaposljavaju iako su odsluzili svoje. Svakako me nije zao jedne Sarapove koja mi nikada nije bila nesto narocito simpaticna..
                            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Dobre vesti. Vika se vraća za Vimbldon

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• ja mislim da je Bojana već postavljala negde ovu vest danas, ako je ovde...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X