Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Namjerno su je povalili, to je jasno, takvoj veličini su maksuz trebali najaviti da se lijek koji koristi našao na listi nedozvoljenih. Svaka njoj čast kako se nosi sa svim udarcima koje svakodnevno prima, nevjerovatna snaga.

Comment

• Ona je na vreme dobila obavestenje da je taj lek zabranjen, sama je kriva sto je nastavila da ga koristi i za to ne postoji opravdanje. I sto se nije prebacila na taj americki lek? Jer njeno opravdanje da je ona morala da uzima lek zato sto u familiji ima obolele od dijabetesa, pa je ona uzimalo to kao preventivu, bas tupavo.

Odradila je kaznu, ali turniri nemaju obavezu da joj daju WC, posebno ne slemovi.
      Meni je jasno da joj manji turniri daju WC, jer ce tako mnogo vise zaraditi, ali slemovi su iznad svega.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Jbg, pogresan pasos ima izgleda
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Ja bih rekla da je ispala glupa.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sramotno je na koliko je banovana. Rezultat toga je da ne moze ni do kvalifikacija.
            Dayman (a-a-ah...)
            For everyone

Comment

• Mogla je do kvalifikacija da je u Stuttgartu pobedila jos jedan mec.
              A da ne pricam koliko su joj tamo izasli u susret i stavili je da igra kasnije jer je turnir poceo, a ona jos uvek nije imala pravo da igra.
              Napravili ste od nje nevidjenu zrtvu, a nije bas tako.

sigpic

with experience.

Comment

• Njihov propust. Ne znam samo kako misle da napune stadione u zenskim terminima. Medjutim to njih ne brine jer se karte prodaju po paketima dnevni i nocni pa ce muzjaci (kao i uvek) biti zaduzeni za prodaju istih.
                A sto ce u periodima izmedju muskih meceva tribine biti sablasno prazne to nema veze.
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Nema nocnih termina na RGu, to valjda znas
                  A karte za RG su odavno prodate, one se prodaju mesecima unapred i planu za par sati.

sigpic

with experience.

Comment

• Tesko je vratiti se posle tolike pauze u pobednicku formu. Ne bi joj ni trebala ta pobeda da je nisu bezobrazno uklonili sa terena na toliko vreme.
                    Dayman (a-a-ah...)
                    For everyone

Comment

• Dobro prepodnevni i popodnevni.
                      Pa naravno da su prodate mesecima ranije. Sta mislis sto je Federer tek sada izjavio da nece igrati RG, a znao je on to odavno.
                      Last edited by Sandugp; 17-05-17, 10:31.
                      sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                        Dobro prepodnevni i popodnevni.
                        Ma ne postoji to, imas jednu kartu za ceo dan.

sigpic

with experience.

Comment

• Jadni onda oni. Nije ni cudo sto su najbedniji slem.
                          Ko,liko bi im samo reflektori znacili.
                          sigpic

Comment

• To koliko su slemovi iznad situacije, zarade čega god, za sada samo RG, vidi se po sramotnoj izjavi onog Francuza što je juče dao. Teška sramota i bezobrazluk!

Preksinoć poslednji večernji meč između Pavličenkove i Stosur, ko li ih samo stavi tada izbrojala oko 10 ljudi na tribinama. Jedna mala opaska samo jer mi je baš bola oči.
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sad tek vidim da je WC data domacem igracu kaznjenom zbog ilegalnog kladjenja.
                              Francuz moze, Ruskinja nece da moze, anonimus moze, legenda igre nece da moze.
                              Niko nije veci od turnira - Ha
                              sigpic

Comment

• Pa i mec Donaldson-Harison, prazne tribine.

A ja sam rekla da mi se nikako ne svidja izjava onog Francuza, ali mi se svidja sto nije dobila WC.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X