This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Mari još jedared pokazao(i dokazao) da nije "pravi" za poziciju broj 1.. Hteli su mnogi.. Hteo je i "teniski svet".. Pa i mnogobrojni bivši igrači..
      Lik se raspada.. AO u 4R.. Titula u Dubaiju.. IW u 2R.. Barcelona SF.. Madrid u 3R..
      Sramotna sezona za sada čoveka ko je prvi na ATP listi..

Comment

• Originally posted by Panchev9 View Post
        Mari još jedared pokazao(i dokazao) da nije "pravi" za poziciju broj 1.. Hteli su mnogi.. Hteo je i "teniski svet".. Pa i mnogobrojni bivši igrači..
        Lik se raspada.. AO u 4R.. Titula u Dubaiju.. IW u 2R.. Barcelona SF.. Madrid u 3R..
        Sramotna sezona za sada čoveka ko je prvi na ATP listi..
        Posle Riosa najgori broj 1!

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• postoji tema
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• a ja htela da je otvorim

mogla bi nekad da pitaš
                  sigpic

Comment

• pa obrisacu je, pa je otvori

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma jok, šalim se
                      sigpic

Comment

• Gledam nesto live ranking, i 5 weeks forecast ranking. Bice strasna trka ko ce da bude drugi posle Roland Garrosa. To moze da se vidi ovde : http://live-tennis.eu/en/forecast-atp-ranking. Nekako deluje da je Rafa favorit za drugo mesto. Vrlo moguce da ce Novak i Rodzer da budu 3. i 4. nosilac na Wimbledonu , sto bi bilo lepo

Comment

• Originally posted by pedja147 View Post
                          Gledam nesto live ranking, i 5 weeks forecast ranking. Bice strasna trka ko ce da bude drugi posle Roland Garrosa. To moze da se vidi ovde : http://live-tennis.eu/en/forecast-atp-ranking. Nekako deluje da je Rafa favorit za drugo mesto. Vrlo moguce da ce Novak i Rodzer da budu 3. i 4. nosilac na Wimbledonu , sto bi bilo lepo
                          Što se tiče Wb moraš da računaš i na to da su oni jedini koji se ne drže uvek liste kad određuju nosioce
                          Tako da što se tiče nosioca biće zanimljivo kako će ih rasporediti

Comment

• Ne rasporedjuju ih oni tek tako, nego koriste formulu.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Ne rasporedjuju ih oni tek tako, nego koriste formulu.
                              Znam lista plus rezultati sa trave iz prethodne valjda četiri godine. Samo sam hteo njemu naglasiti da lista ne mora biti odlučujući faktor.

Comment

• Ne, lista plus 100% rezultata sa trave od prethodne godine i 75% od pre 2 godine.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X