Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cacanin kaze da se Beker nije ponasao kako treba i da nije stao na pravi nacin iza Novaka, tako da je ovo ocekivano. Ako vidimo Matsa, Samprasa, Agasija ili Borga znacemo da je ozbiljan.
    sigpic

Comment

• Zamislite Matsa kao Novakovog trenera
      Pre Agasija vidim tu...
      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Prvo, daj bože da vidiš bilo koga od njih. A drugo, kakve veze ima, znači da se sprdao sa svim izjavama, mada sumnjam da će Mats.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Moze bilo ko od navedenih, a sta mislite kolike su sanse da ne bude niko? Mislim da ostane kao sto je bilo i pre Borisa Novak+Vajda+ostatak tima?
          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ako ce Vajda da bude s njim stalno to bi jos najbolje bilo, ali pitanje je koliko on zeli i moze to.
            sigpic

Comment

• Pa to ide sa onom izjavom da mu pobede i prvo mesto nisu prioritet više..tako da...

Ne verujem, Vajda će kao i ove dve godine.. povremeno i izdaleka
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• vezano za Vajdu

Saša Ozmo ‏@ozmo_sasa
                They are yet to figure out exact number of tournaments, they will talk. #Novak #Vajda
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Borg bi bio brutalan izbor, mada I svi ostali dole nabrojani su odlican izbor.
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Prvo, daj bože da vidiš bilo koga od njih. A drugo, kakve veze ima, znači da se sprdao sa svim izjavama, mada sumnjam da će Mats.
                    Ma i ja ne verujem u to.
                    A za ostale takođe, mada bi bilo lepo...Agasi mi uvek bio simpatičan ( šta ću privlače me "ludaci")
                    Mada ko zna...
                    Za Novaka bi možda najbolji bio Petros Sampras.
                    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• A zasto mislite da bi Sampras bio dobar izbor?
                      nekako mi Djokovic i on karakterno ne idu zajedno

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Karakterno da, ali baš zato.
                        On bi doneo ozbiljnost i " čvrstu ruku".

Comment

• Ne znam, ja Samprasa uopste ne vidim kao trenera

sigpic

with experience.

Comment

• Ja ne bih Agasija, ne znam njega nekako ne mogu da zamislim u Novakovom boxu.
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Zato sto je Sampras jedan od najvecih sampiona - verovatno najveci koga je ova igra videla. I zato sto zna kako da osvaja zavrsnice velikih turnira - slemova. Jer ima ubedljivo najbolji ucinak u finalima GS-ova.
                              I najbitnije - zato sto bi onda kond Novaka u stabu bio neko ko bi mogao da mu objasni kako da ne gubi slem finala od Vavrinke (primera radi, a uzimam njega kao uzorak iz gomile slicnih tenisera koji ce da odigraju turnir ili dva godisnje - kako treba, daleko da doguraju i okrnje Novaka Djokovica za slem)
                              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Da, Sampras jer je najveci clutch u svijetu tenisa.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X