Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I ja volim Lacoste, ali to za Nike stvarno ne mora nista da znaci, ko zna sta kod nas sto donose. Meni su iz USA doneli Zoom Vapor (Fed je takve u jednom trenutku koristio ), vrh patike koje urnisem vec 3-4 godine i trajace mi sigurno jos par.

Comment

• Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ako izuzmemo Novaka, koje je vama najveće razočarenje ili iznenađenje, bilo pozitivno, bilo negativno?
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Definitivno najvece iznenadjenje Lucas Puille, vratio je prezaljenu generaciju 94 na mapu, bio je on uvek talentovan, ali da je sposoban za ovakav skok, nisam ocekivao, nadam se da moze da nastavi da napreduje, ima predispozicije za sve podloge.
            sloboda ili ništa

Comment

• Delpo i njegov povratak, to je bas pozitivna prica ove godine
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Najvece iznenadjenje Marejeva konstantnost tokom cele sezone (ako izuzmemo prva dva mastersa). Nisam verovao da je u stanju da odigra tako konstantno celu godinu. Jeste da je imao i srece sa nesto slabijom konkurencijom, ali opet to ne moze da umanji njegov ogroman uspeh.
                U 2016-oj je igrao 17 turnira (ako racunamo i olimpijadu) na 13 dogurao do finala i osvojio 9 titula. Najbolja njegova sezona ikada.
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• A negativno iznenadjenje je povreda Roleta, ako moze da se to svrsta u tu kategoriju

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• http://sportklub.rs/Tenis/ATP/a13669...-ATP-turu.html

sigpic

with experience.

Comment

• Najpozitivniji utisak Delpotro i Marej.
                      Najnegativniji dolazak Raonića na No3 i naravno Novakov kiks u drugom delu sezone.
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• u pitanju je ipak Bild

Svenja Mastroberardi ‏@svenja_mastro 4m4 minutes ago
                        According to "Bild" (german tabloid), Boris Becker is not Novak Djokovic's coach anymore. #atp

sigpic

with experience.

Comment

• a sad je i Ozmo preneo, tako da je izgleda ipak istina

Saša Ozmo ‏@ozmo_sasa
                          After three very fruitful years, Novak Djokovic and Boris Becker have terminated their cooperation. #Novak

sigpic

with experience.

Comment

• Novak je objavio na FB-u a mediji preneli

Nakon tri veoma uspešne godine Boris Beker i ja smo zajednički odlučili da završimo saradnju. Ciljevi koje smo tada postavili ispunjeni su u potpunosti, i ja mu se zahvaljujem na saradnji, timskom radu, predanosti i posvećenosti. Sa druge strane, moji profesionalni planovi sada su usmereni pre svega da održim ne samo dobar nivo igre, nego i da napravim dobar raspored i nove ciljeve i u tom smislu ću donositi i sve naredne odluke.
                            Screenshot_4.jpg
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Kaze Ozmo da Vajda ostaje glavni trener

sigpic

with experience.

Comment

• Za sada ni reči o Vajdi, ali vrlo verovatno ostaje. On je praktično deo porodice. Meni ovo nije iznenađenje...

Comment

Working...
                                X