This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ne zna s kim je sklopio dogovor.
    Ljudi, daleko je ovo od zavrsenog, gledali smo da za sinoc odradimo samo ono najbitnije kako bi forum mogao da funkcionise, a u hodu cemo resavati ostalo... ;)
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Samo da ostane Heat to je bitno, mada cemo veceras biti na suprotnim stranama ali bice sjajna tekma pa nece biti strasno Kemba FTW!

Comment

Ostajem Heat

A veceras tekma nad tekmama,jbg navijam za Arizonu :P

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
          Ostajem Heat

A veceras tekma nad tekmama,jbg navijam za Arizonu :P
          lazes, sinoc si mi rekao da navijas tajno za Bullse, da te navijaci Majamia ne bi lincovali!

Comment

Originally posted by Nikola_89 View Post
            lazes, sinoc si mi rekao da navijas tajno za Bullse, da te navijaci Majamia ne bi lincovali!
            hahaha,kakva prevara od coveka

Comment

Tacno sam znao, ne moze biti toliki mirotvorac ovaj Ljuba. Primetio sam i ja da trza na ovog Rose-a
              Aj da ne trazim reci mi gde da promenim svoj nick, da stavim veliko slovo dosta sam bio mali.

Comment

Nisam siguran da to mozes sam da promenis...Trazi T-Macu da ti promeni,on to moze

Comment

Hvala moderatoru. ;) T-Mac kad vidis ovo i kad budes imao vremena stavi mi veliko slovo B.

Comment

Haha, vidi ti Ljube jeste informisan, svaka ti cas za to.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ma sve znam

Comment

Eto Dible, podeseno, i generalno sta god vas zanima i sto ne mozete da se snadjete, pitajte ovde!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zanima nas je l Ljuba bio primoran da promeni boje ili je sam to uradio

Comment

Kad je cuo da prelazimo na novi forum molio me svaki dan po 3 sata da mu dodelim status moderatora, na kraju me smorio i morao sam da prihvatim...
                            To je cela istina ma sta god on rekao!
                            sigpic

Comment

Sad ce Ljuba da se raspuca sa banovima.
                              sigpic

Comment

A, tek ovaj Nash sto je bio dosadan, ne mogu da vam opisem...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X