This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: March Madness 2011 - NCAA Basketball Tournament

Ja San Diego State - Northern Colorado, za sada se autsajderi drze fino...
    Na TNT-u nema onih rezultata i rasporeda iznad, sad cu pogledati da nema neki zanimljiv mec ubrzo.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pobedi Kentucky na kraju. #$&+|r

Comment

Ne moze sve da bude iznenađenje T, jbg, nadam se i ja da ce Duke ispasti ali nece. $#^%RT

Ljuba, veceras Jimmer 11 poena, a Kemba 29, proverena informacija. I#^@8 $#^%RT
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Nista, ovo i Vanderbilt - Richmond nam je do Jimmer-a i meni do Bulls-a. @(*6sd$%

Mada Northern Colorado sjajno parira za sada, jos plus komentarisu Kevin i Reggie, ovo je neverovatno. h5g6k8

EDIT: Moram probati da se na poluvremenu istusiram na brzaka. $#^%RT
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja ne znam kako sam uspeo dva puta da jedem danas,ne secam se ni sta sam jeo $#^%RT

Opet kazem,sutra tek od 1 posle ponoci gledam MM i mislim da mi je to potrebno,ovako cu da poludim

A veceras Jimmer 40,a Kemba 39 $#^%RT Da vidimo ko ce da nosi Ronda na avataru $#^%RT

Comment

Taman kad sam pomislio da ce San Diego lagano, Bears-i se vratise u igru.
              Izgleda da im je ovaj 32 glavni igrac, mrzi me sad da trazim kako se zove, cekam poluvreme da trknem do kupatila. h5g6k8
              sigpic

Comment

Dobar je Kawhi Leonard %QWT&W Boli me glava $#^%RT

Comment

Kako ih SD unisti u skoku jbt, dzabe odbrana kad loptu ne mogu da uhvate. #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*
                  sigpic

Comment

Kako bi ovaj Jenkins legao Bullsima...

Comment

Jenkins ponovo ubaci trojku,pa sudije usrase onako jaku bananu. *%@(D!RY-
                      Voleo bih da Vandy pobedi,nekako su mi simpaticniji sada. +*@WT*48*
                      sigpic

Comment

Mene Vandy odusevio #$&+|r A Jenkins tako lepo sutira...

Comment

Daj da vidim i ja malo tog Jenkins-a u pm, pa idem da jedem... h5g6k8
                          sigpic

Comment

Najbolja utakmica za sad na MM-u '65slif

Edit : Avdic kao da je finale PO-a sedma tekma *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR znaci vristim od smeha $#^%RT

Comment

Aaaaaaaaaaaaa, evo Richmond-a na 48 all!

EDIT: Jebo me MM, kad cu jesti, Bulls-i pocinju za sat vremena. h5g6k8
                              sigpic

Comment

Kakva tekma...bice i ovde cupavo do samog kraja...mozda jos jedan BB. $8#a
                                sigpic

Comment

Working...
                                X