This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 20 (7. March - 13. March)

Pre ove serije teskih utakmica za Lakerse rekao sam da da ocekujem najvise jedan poraz...a vecina vas je pricalo kako su i 3 pobede puna kapa.Ostala je jos jedna utakmica,u kojoj ocekujem pobedu i znam da ce Andrew pokidati Howarda u toj utakmici.Nije lose,priblizi smo se Dallasu, uz jedan njihov poraz izbijamo na drugu poziciju. <wicked>

EDIT: Povredio se Kobe,ali izgleda da nije nista ozbiljnije.

Bryant appeared to suffer a significant left ankle injury in the third quarter of Saturday's game against Dallas but returned to the game in the fourth quarter. "I thought I was done, like done," said Bryant, who initially thought he might be out for the rest of the season, the Associated Press reports. "I was praying that when I stood up, my foot was lined up straight."
    sigpic

Comment

[color=rgb(85, 85, 85)] "Enrdju Binam"[/color]
      Prepoznajete koji je ovo kosarkas,imenovao ga mondosport?!? #%d*
      sigpic

Comment

Енрђу $#^%RT

Mondosport, poznati kosarkaski list .

Ali ozbiljno, Bynum igra fenomenalno u par poslednjih utakmica, svaka je bila jak dabl-dabl . Vidi se koliki uticaj ima na igru Lakersa .

To za Kobe-a, video sam na Recapu kako je iskrenuo clanak, izgledalo je lose, zaista .
        To "nista ozbiljnije" znaci da nece propustati nijednu tekmu ili ... ?

Comment

[quote author=LBJ link=topic=3349.msg266981#msg266981 date=1300012145]
          Енрђу $#^%RT

Mondosport, poznati kosarkaski list .

Ali ozbiljno, Bynum igra fenomenalno u par poslednjih utakmica, svaka je bila jak dabl-dabl . Vidi se koliki uticaj ima na igru Lakersa .

To za Kobe-a, video sam na Recapu kako je iskrenuo clanak, izgledalo je lose, zaista .
          To "nista ozbiljnije" znaci da nece propustati nijednu tekmu ili ... ?
          [/quote]

Ne znam,danas bi se trebao odraditi neke preglede,a ta povreda se desila u 3/4 i tada je izasao,pa se vratio u igru u 4/4,zbog toga mislim da nije nesto ozbiljneje,ali danas cemo vise znati.
          I da,pobeda nad Dallasom je bila 600. pobeda Phil Jacksona na klupi LAL. #$&+|r

Enrđu,a sta tek reci za Binam. #%d*
          sigpic

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=3349.msg266980#msg266980 date=1300011831]
            [color=rgb(85, 85, 85)] "Enrdju Binam"[/color]
            Prepoznajete koji je ovo kosarkas,imenovao ga mondosport?!? #%d*
            [/quote]

Binam &*#GI(] &*#GI(]

Comment

Bryant je ipak upitan za Orlando...u p.m. #%d*

[color=rgb(51, 51, 51)]Ankle - Questionable for March 14 vs. Orlando [/color]

[color=rgb(51, 51, 51)]Bryant survives ankle scare : Lakers guard [/color][color=rgb(59, 89, 152)]Kobe Bryant[/color][color=rgb(51, 51, 51)] said he thought his season might be over after injuring his left ankle during Saturday's 96-91 win over the Mavericks. Bryant, who injured the ankle when he landed on [/color][color=rgb(59, 89, 152)]Shawn Marion[/color][color=rgb(51, 51, 51)]'s foot in the third quarter, said he has a "baseball" growing on the outside of his ankle. "I thought I was done, like done. I was praying that when I stood up, my foot was lined up straight," Bryant said. "I thought I dislocated it." Bryant briefly left the game in the third quarter but was able to return for the fourth. "I just walked around, let it settle in, then went back out. We were all pretty scared because it looked horrible and felt worse," Bryant said. "When I stood up, I was happy it was still lined up. I walked around, my strength felt good. It was a little sore. But I had to stop being a chump, suck it up and go out and play." Bryant finished with 16 points, five rebounds, four assists and three steals in the win over Dallas. [/color]
              sigpic

Comment

Nisam mogao sinoc da gledam bio mrtav umoran,pa evo sad gledam snimak.Kako su Lakersi probili onu Dallasovu jebenu matchup zonu,znaci samo &8@^J &8@^J &8@^J .Jedan je Phil &+I}\

sigpic

Comment

Utakmice Lakersa do kraja marta...sve utakmice se igraju u Staples Centru,nisu nimalo naivni protivnici ali ocekujem siguran prodor na drugo mesto zapadne konferencije.

sigpic

Comment

Denver samo sipa sunce ti, 131 poen sa pola gasa...
                    Stvarno je bruka koliko su dobro popunjeni na svim pozicijama, bas me zanima kako ce sve to izgledati u PO-u i koga ce zadrzati u offseason-u.
                    Isto tako, mislim da su bolje prosli ovako i dobili mlade, ali proverene igrace, nego da je to bio klasican rebuilding preko drafta.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Trenutni parovi zapada su:

San Antonio - Memphis
                        Dallas - Portland
                        LAL - NO
                        OKC - Denver

Sto se mene tice ne bih imao nista protiv da ovako ostane, mozda samo da LA dobije malo boljeg protivnika jer se bojim da bi protiv Hornets-a bio sweep sa pola gasa.
                        Los Angeles - Portland derbi prve runde lagano!!!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vidim da sam propustio silovanje od strane Miamija,Chikaga,Wade-a,Rosea...jbg,moram i ja da propustim nesto

Nije neko NBA vece veceras $#^%RT Osim eventualno Magic-Suns,a i to propustam $#^%RT

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3349.msg267052#msg267052 date=1300021406]
                            Vidim da sam propustio silovanje od strane Miamija,Chikaga,Wade-a,Rosea...jbg,moram i ja da propustim nesto

Nije neko NBA vece veceras $#^%RT Osim eventualno Magic-Suns,a i to propustam $#^%RT
                            [/quote]

Pa i nije Rose silovao odigrao je za njega ispod proseka.

Comment

Jeste u prvom poluvremenu, posle se raznezio nakon one ceremonije. $#^%RT
                              Ne, videlo se da je celu ekipu stigao umor, hvala Bogu pa su prvo poluvreme pokidali.
                              sigpic

Comment

Racunaj da ce L.A. na 2. mesto pa ce i igrati protiv Portlanda osim ako oni nesto ne promene,ako nastave gubiti kao protiv Charlotte-a i Atlante spasce na 8.poziciju,ili ako predobro zaigraju pa predju ispred NO.

U svakom slucaju,PO na zapadau ce biti vrh vrhova ove sezone,skoro svaka kombinacija je neizvesna. %QWT&W
                                sigpic

Comment

Working...
                                X