• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 20 (7. March - 13. March)

Ovo nema veze sa sportom,ne vazi se $#^%RT

Comment

Vazi, ja reko da ti uzmem pljedzu da se smiris, ali posto nema veze sa sportom, onda nista. $%&5@$A

Comment

Veetle za Los Bulls-e... &d$7

http://veetlesports.blogspot.com/201...nnel-2_15.html
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Nikola_89 link=topic=3349.msg263401#msg263401 date=1299546040]
          Vazi, ja reko da ti uzmem pljedzu da se smiris, ali posto nema veze sa sportom, onda nista. $%&5@$A
          [/quote]

Pljedzu sam rucao,ne bih da preterujem

Ajde sad malo da vidimo Bullse,osecam da ce da bude +10 posle dva minuta

Comment

Meh, cisto sumnjam, uvek losije startujemo, ali u drugom poluvremenu ce da bidne <cw>

Btw, kako mi je do jaja ovaj pozdrav Noah-e i Benny-a kod predstavljanja. $#^%RT
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Hvala Mac za strim! %QWT&W

Go go bulls! %&ES7

Comment

Sta je sa mehanikom suta za 3... #%d* #%d* #%d*
                A, juce je pogodio jedno 4 suta, pa pola koraka unutar 7.24. #%d* #%d* #%d*

EDIT: Jos jedan dokaz koliku "protekciju" ima Rose, covek ga raspizdi preko face sa ledja, sudija ne svira nista. #%d* #%d* #%d*
                sigpic

Comment

portland poveo 13 razlike h5g6k8 h5g6k8 h5g6k8
                  ali orlando i dalje ne otpisujem posle onog sa majamijem

Comment

Portland vodi 13 razlike protiv orlanda. $#^%RT Magic bez Howarda truba!!! MOzda se i vrate u igru ali su truba $#^%RT

@T-Mac:
                    Zasticen je ko beli medved $#^%RT
                    Salim se, jeste ga opali fino $#^%RT

Comment

Tacno se vidi da Derrick jos uvek sazreva kao plejmejker. Jedna losa odluka, jedan malo losiji pas i onda 3 sjajne asistencije.
                      Neka, neka, doci ce to polako sa iskustvom, ali svidja mi se kako predvodi ekipu veceras.
                      sigpic

Comment

I meni se svidi kako lepo povuce igrace na sebe a onda samo da lepo loptu nekom ko je sam na trojci ili bilo gde, i bar mi lici kao da je vise asistirao nego sam sutirao u 1/4. $#^%RT

Sve u svemu, dobro je za sad, mada 2go poluvreme sisaju, pa cemo da vidimo. h5g6k8

Comment

Btw, ovo su najruzniji dresovi u ligi, zar ne? *E8$
                          sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3349.msg263413#msg263413 date=1299548760]
                            Btw, ovo su najruzniji dresovi u ligi, zar ne? *E8$
                            [/quote]

Ubedljivo $#^%RT

Comment

Kako lepo Korver ovo 2 puta dade, hopa-cupa i kos. $#^%RT

A Asik mi malo nije jasan, sto prebacuje obruc. fghj48d h5g6k8

Comment

Dva dobra mlada igraca,a ne toliko primecena-Mils i Clark...zapamtite ta prezimena

Comment

Working...
                                X