• Re: Week 20 (7. March - 13. March)

Lepa osveta, laku noc ljudi. (*#^R^

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3349.msg266033#msg266033 date=1299896749]
        Da te vidimo Blejce sad $#^%RT

EDIT: Siso
        [/quote]
        Blejac! *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR Sisa! &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Joj nista lepse nego kada gube isforsirani Klipani i kada Boston kara neka mlada ekipa poput Sixers-a! +*@WT*48*

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

Veceras deljamo Memfis!!! Dobra su ekipa i treba ozbiljno shvatiti. Onda nam jos dolaze Cikago,Boston,Sparsi, vreme je da popravimo skor sa jakim ekipama <thumbsup> <cw> <cw> Steta sto nismo dobili Cikago u onoj veoma neizvesnoj zavrsnici, sto smo dozvolili Orlandu i Njuki da se vrate,Portlandu da nas dobije, jer bismo ih fino naredjali kuci, al u playoffu idemo satiranje!!
          One is the King...

Comment

Nisam mogao gledati tekme,mnogo mi je zao pre svega zbog Golden State-a. //h*svb
            Ali neka su naguzili one iz smokljane Disneyland-a. +*@WT*48*

Ellis i Dorell pokazali Tripkovicima kako se sutaju trojke 8-11 i 7-9. &8@^J
            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3349.msg266052#msg266052 date=1299899301]
              EDIT 2: Fuckin' White Mambaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J
              [/quote]

A ko je Bela Mamba???!?! #^GH*# fghj48d &%@5w8&* $%&5qw7

Comment

[quote author=nidz@ link=topic=3349.msg266081#msg266081 date=1299926483]

A ko je Bela Mamba???!?! #^GH*# fghj48d &%@5w8&* $%&5qw7
                [/quote]

Brain Scalabrine. $#^%RT
                sigpic

Comment

[quote author=Arroyo link=topic=3349.msg266072#msg266072 date=1299924201]
                  Veceras deljamo Memfis!!! Dobra su ekipa i treba ozbiljno shvatiti. Onda nam jos dolaze Cikago,Boston,Sparsi, vreme je da popravimo skor sa jakim ekipama <thumbsup> <cw> <cw> Steta sto nismo dobili Cikago u onoj veoma neizvesnoj zavrsnici, sto smo dozvolili Orlandu i Njuki da se vrate,Portlandu da nas dobije, jer bismo ih fino naredjali kuci, al u playoffu idemo satiranje!!
                  [/quote]
                  Gde vam to dolazi Chicago? #^GH*#
                  Mi smo sa vama zavrsili u regularnoj sezoni... @(*6sd$%
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Koliko trojki na mecu Orlando-GSW &8@^J

Comment

Wright 8 trojki &8@^J

Comment

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Wade zabusava sa scoreboardima,stavlja ove jer mu je lakse $#^%RT

Comment

Tacno tako...zelimo da budemo potpuno informisani na forumu. *%54a
                            sigpic

Comment

E, stvarno biste se usrali kad ne biste spamovali. $#^%RT
                              Ajde kad vec pricamo o tome malo neka akcija, subota je, znate na sta mislim. @(*6sd$%

Sta mislite, moze li mozda jos nesto da se promeni na istoku do pocetka PO-a? (%fsd%&j
                              Philly bi komotno mogao do petog mesta kako igraju trenutno...
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Boston,Chikago i Miami ce se boriti za prva 3 mesta,Orlando,Atlanta,NY,Philly 4,5,6,7...a za osmo mesto ce biti krvoprolice $#^%RT

T-Mac mi smo gotivan forum zato sto se sprdamo,nismo drveni $#^%RT

Comment

Working...
                                X