• Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 19 (28. February - 6. March)

Kako je Portland zakucao Bobcats-e na 69 poena. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
    LMA jos jednom fenomenalan. &8@^J &8@^J &8@^J
    A, vidi Roy ne moze vise od 20 minuta po tekmi da igra, tuga... +-*^%*
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

ovi bobketsi misle da igraju evroligu ne nba samo 69 poena #%d*
          "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• [/quote]
            Definitivno najvece rivalstvo sto i ne cudi ako se uzme u obzir da su to dva tima koja se najvise vole na ovom forumu. Pocevsi od forumasa preko moderatora pa do admina.

Prvo uvek bude , a na kraju .

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

Najjaca su ova dva alkos smajlija &*#GI(]

Bice veceras PO tekma &+I}\

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3323.msg261943#msg261943 date=1299418571]
                Najjaca su ova dva alkos smajlija &*#GI(]

Bice veceras PO tekma &+I}\
                [/quote]
                Mora biti PO tekma jer ce svaka druga opcije razocarati! *%@(D!RY-

P.S. A "smiles" su skroz ok. $#^%RT Nasao sam ih zahvaljujuci Mambi kao i moj novi potpis na kome su moje mile navijacice Heat-a! Hocu da im se pridruzim! Hvala Mamba! +*@WT*48*

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=3323.msg261896#msg261896 date=1299414509]
                  Mislim da bi bio red. $#^%RT
                  [/quote]

Ma lagano samo necemo da mnogo provociramo Trejsija $#^%RT

Comment

[quote author=Branislav link=topic=3323.msg261944#msg261944 date=1299419058]
                    Mora biti PO tekma jer ce svaka druga opcije razocarati! *%@(D!RY-

P.S. A "smiles" su skroz ok. $#^%RT Nasao sam ih zahvaljujuci Mambi kao i moj novi potpis na kome su moje mile navijacice Heat-a! Hocu da im se pridruzim! Hvala Mamba! +*@WT*48*
                    [/quote]

Ja mislim da je to jedna ista devojka $#^%RT

Comment

Jeste jedna...proglasena je za najbolju cheerleaders-icu prosle sezone u NBA. h5g6k8
                      sigpic

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3323.msg261945#msg261945 date=1299419154]
                        Ma lagano samo necemo da mnogo provociramo Trejsija $#^%RT
                        [/quote]
                        Ne bi' se ja sa mnom tako zajebavao... h5g6k8
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobar ti avatar Mac $#^%RT

Samo ga zajebavajte,ima da deli banane $#^%RT

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3323.msg261946#msg261946 date=1299419865]

Ja mislim da je to jedna ista devojka $#^%RT
                            [/quote]
                            [quote author=Black Mamba 24 link=topic=3323.msg261948#msg261948 date=1299419991]
                            Jeste jedna...proglasena je za najbolju cheerleaders-icu prosle sezone u NBA. h5g6k8
                            [/quote]
                            Whatever. Ali ih sigurno ima vise, mnogo vise, sasvim dovoljno! Mmmmmmmmm... $#^%RT $#^%RT $#^%RT

sigpic
                            - 4xMVP -

Comment

[quote author=Branislav link=topic=3323.msg261961#msg261961 date=1299420711]
                              Whatever. Ali ih sigurno ima vise, mnogo vise, sasvim dovoljno! Mmmmmmmmm... $#^%RT $#^%RT $#^%RT
                              [/quote]

Ima,ima vise...bila je u finalu sa nekom plavusom,ne znam kako se zove.Pitaj D-Wade zna ih sve. $#^%RT
                              sigpic

Comment

EJ koliko ce nas danas gledati ova dva sjajna meca , #$&+|r ja gledam i majami i lakers.
                                GIFSoup

Comment

Working...
                                X