This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 19 (28. February - 6. March)

Usao zid, nema teorije da Washington nesto da, a da ne pricamo o ofanzivnim skokovima. +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Mac : http://atdhenet.tv/34851/watch-chica...ington-wizards meni lepo radi ovaj strim.

Comment

Radi i meni, al' nije nista posebno.
        Hvala u svakom slucaju. @(*6sd$%

EDIT: Gde ce Blatch u nepokoseno!!!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Poludeo jednooki $#^%RT Lepo je gledati odbranu Chikaga +*@WT*48*

Comment

E kad bi Dudley,Warrick i Pietrus stalno tako igrali pa mi bi bili 5. ili 6. na zapadu.Jbg pusti snovi. +-*^%*
            sigpic

Comment

ZID BRE, KINESKI ZID!!! &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J
              Jos da nam je napad ove druge postave bar upola dobar kao odbrana gde bi nam kraj bio. h5g6k8
              sigpic

Comment

Ovaj Brook moron sad nasao da ima asistencije i skokove kad ga odigram over da Bog da se raspao, cele sezone nema 2bl2bl moron jedan! &*(@W6

Comment

Thibs koliko je zaludjen sa odbranom 'ladno bi drzao ovu drugu postavu do kraja utakmice da moze, evo 5 minuta do kraja druge, a oni jos na terenu. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                  sigpic

Comment

Younga nece ovu tekmu,nema ko da daje koseve u Wizardsima...ajde shakure udji i objasni par stvari O0 $#^%RT

Comment

Kako mrzim ovaj Washington, kad god sam gledao tekmu sa njihovim komentatorima nikad se ne koncentrisu na utakmicu, nego nadju nekog lika i intervjuisu po pola sata. $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}|
                      A, da ne pricam o uglovima kamere, malopre kad je fauliran Noah nista se nije videlo. $JS}| $JS}| $JS}|
                      sigpic

Comment

Vidi ga Lu sto baca ljude u nesvest +*@WT*48* K'o sto je T-Mac rekao,vrlo jadna tekma $#^%RT

Comment

Ovi u NJ su carevi.

Kaze jedan:Alvin Gentry said he is delighted to coach players like Nash and Hill.

Drugi:I think Nash and Hill are coaching him. $#^%RT
                          sigpic

Comment

Na NJN- Phoenix dosla tacno granica na poene!!!!!!!!!!!!!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

Luuuuuuuuuuuuuuu at the buzzer! &8@^J &8@^J &8@^J
                              Ali, jos jednom da se osvrnem na generala na terenu, tacno je promenio akciju koja je trebala da se odigra i nije moglo bolje da se zavrsi. &8@^J &8@^J &8@^J
                              Kako je Deng izbacao Howard-a cini mi se, sunce ti jebem. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                              sigpic

Comment

Noah je malko smotan u napadu... I#^@8
                                http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Working...
                                X