Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 18 (21. February - 27. February)

Po meni Clipersi da su smesteni u nekom drugom gradu ,sa ovim timom imali bi buducnost ovako slaba vajda,Blake treba na vreme da bezi ...

Comment

Ljudi,otisao sam... (*#^R^

Comment

• Comment

Nekao mu cudno stoji dres...

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
            C'E SOLO L'INTER

Comment

Kako volim NBA Sunday kad u 6 vec krece prva utakmica. +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Bice dobar mec sa Indianom,verovatno neizvestan sa nadam se pobedom Sunsa.Grangera ce biti tesko cuvati,mada kako Hill igra odbranu 1 na 1 i kako sve ostavi ispod proseka mislim da se nece siliti.Kad bi samo svi igrali odbranu ko Hill ali pusti snovi.Mayo mislim da ce biti veci problem al sad druge strane ce Nash da im objasnjava. +*@WT*48*
              sigpic

Comment

[quote author=S-Nash link=topic=3299.msg256698#msg256698 date=1298810982]
                Kako volim NBA Sunday kad u 6 vec krece prva utakmica. +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Bice dobar mec sa Indianom,verovatno neizvestan sa nadam se pobedom Sunsa.Grangera ce biti tesko cuvati,mada kako Hill igra odbranu 1 na 1 i kako sve ostavi ispod proseka mislim da se nece siliti.Kad bi samo svi igrali odbranu ko Hill ali pusti snovi.Mayo mislim da ce biti veci problem al sad druge strane ce Nash da im objasnjava. +*@WT*48*
                [/quote]

Kakav Mayo? $#^%RT

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3299.msg256699#msg256699 date=1298811725]

Kakav Mayo? $#^%RT
                  [/quote]
                  Joj da on nije trejdovan ipak. #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*

EDIT:Malo sam pogubljen ovih dana pa nemojte zameriti,Maya sam vec video van Memphisa. $#^%RT
                  sigpic

Comment

Opet smo u gostima u pm, jos 4 vezane tekme van UC-a sledece nedelje, stvarno voli NBA da nas jebe ovi rasporedom, posebno sto se zavrsava utakmicom protiv Heat-a. #%d* #%d* #%d*
                    Em imamo ubedljivo najvise BTB-ova, em nam stave najtezeg protivnika zadnjeg. (a, 2 dana pre igramo sa Magic-om #%d* )
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

S-Nas,oprosteno ti je $8#a

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Working...
                                X