Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 17 (14. February - 20. February)

Raspada mi se tiket polako, ali sigurno, mada videcu da odgledam CHA - LA do kraja...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Portland zestoko krenuo 10-2

Comment

Taman da malo balavim na LMA-a dok je ovamo pauza. $#^%RT
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3278.msg249011#msg249011 date=1297732680]
          Portland zestoko krenuo 10-2
          [/quote]

zadnja tekma sa Minesotom ove sezone. prve 3 dobio Portland :.8-]
          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Boga mi, po svemu sudeci dobice i cetvrtu. $#^%RT
            18-2 posle 6 minuta *E8$
            sigpic

Comment

ala ih peglaju $#^%RT Portland je toliko dobar u skoku, cak i Kevin Love samo gleda kako mu uzimaju loptu svaki put $%&RQa

Comment

Wesley Matthews 3-3 iz igre, 2-2 za tri

Comment

Solidno je Darko branio Aldridge-a za ono vreme koliko sam gledao, ali zato u napadu promasi 2 zicera. #%d* #%d* #%d*
                  Artest ukrao dve lopte u 2 uzastopna poseda, bio bi red da LA malo pojaca. &d$7
                  sigpic

Comment

ajmo mrcine Lakersi :fc-[

mac, sutra i vi da dobijete Charlotte, red bi bio najzad majku mu.... h5g6k8

Comment

Atlanta povela '65slif

Comment

Prvi put nas isekose onim udvajanjima i nekim bolesnim sutevima, drugi put deveti mec u 13 dana + bez Booz-a i Jo-a, red je da im se osvetimo. h5g6k8
                        Ali, u svakom slucaju ce Charlotte biti opasan koga god izvuku u PO-u. Igraju odbranu, imaju igrace sa solidnim napadackim potencijalom, finu podrsku u svojoj hali... Nece nikome biti lako protiv njih.
                        sigpic

Comment

Ovog Gasol-a u zadnje vreme siluje ko stigne, nisam previse gledao LA, ali ako stalno igraju ovako ne znam zasto se ljudi toliko cude njihovim losim partijama, niko nije na svom uobicajenom nivou.
                          sigpic

Comment

Dobru partiju pruza Gerald Wallace.

Comment

DJ igra sjajno! Pre pocetka sezone i posle odlaska Felton-a svi su bili skepticni kako ce se Charlotte snaci na poziciji pleja, ali Augustin je fenomenalan! Posebno mu je prijala promena trenera, Brown ga je previse gusio.
                              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3278.msg249020#msg249020 date=1297733737]
                                Prvi put nas isekose onim udvajanjima i nekim bolesnim sutevima, drugi put deveti mec u 13 dana + bez Booz-a i Jo-a, red je da im se osvetimo. h5g6k8
                                Ali, u svakom slucaju ce Charlotte biti opasan koga god izvuku u PO-u. Igraju odbranu, imaju igrace sa solidnim napadackim potencijalom, finu podrsku u svojoj hali... Nece nikome biti lako protiv njih.
                                [/quote]

ako udju u PO... svidja mi se sto je na istoku velika trka, tu je Phila , Indy, NY a ni Milvoki nije daleko... bice interesantno. U svakom slucaju, sutra da padne slatka osveta h5g6k8

da, Wallace je skroz dobar danas...

Comment

Working...
                                X