Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 16 (7.February - 13. February)

Kako sam toliki baksuz da pored toliko igraca h5g6k8 Felton vec sada ima 12 poena. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6

Kobe... /#*^D
    sigpic

Comment

Wade vec pravi svinjariju sa odbranom Detroita, Miller i House pogadjaju trojke, James i Bosh lagano trckaraju...sve u svemu ocekujem pobedu sa dvocifrenom razlikom! +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Moram na spavanje pa ujutru kada budem video konacan rezultat prvo idem da naplatim tiket! ^%@7f

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

Vazda je maltretirao po Gardenu

p.s. James moguci 3pl2bl a pobeda lagana sa siguricom na under %QWT&W

Comment

Philadelphia na putu da zabelezi mnogo bitnu pobedu nad Spurs-ima, New Jersey neocekivano lako u Charlotte-u, a ostali se manje-vise kolju.
          Ajmo Cleveland, red je da nesto dobijete! h5g6k8
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3264.msg246947#msg246947 date=1297475288]
            Philadelphia na putu da zabelezi mnogo bitnu pobedu nad Spurs-ima, New Jersey neocekivano lako u Charlotte-u, a ostali se manje-vise kolju.
            Ajmo Cleveland, red je da nesto dobijete! h5g6k8
            [/quote]

Igrao sam u ligi na Philly %QWT&W

Comment

I ja prizeljkujem pobedu Philadelphie.
              Orlando se vratio potpuno. #%d*
              sigpic

Comment

Ja se dvoumio izmedju keca i under-a i naravno stavim ono sto nece doci... h5g6k8
                New Orleans bi mogao do pobede protiv raspalog Magic-a, videcu da se ukljucim tamo pred kraj ako bude gusto. Do tada, Kobe show! h5g6k8

EDIT: Kako je Blake zakl'o Brown-a, al' to na kraju samo ulepsalo alley oop. &8@^J &8@^J &8@^J
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kakvo kucanje Browna,a bio je ocajan pas &8@^J

Comment

Sada je Brown show. $#^%RT
                    Kakav alley-oop. &8@^J &8@^J &8@^J
                    sigpic

Comment

Uh, ljudi gde cemo posle poluvremena, Philly ili Orlando?
                      sigpic

Comment

Ja odmah idem na Philly $#^%RT

Comment

Evo ga Stoudemire dzukela i njegovi pederski faulovi, kako bih voleo da njega neko onako zakuca bar po jednom na svakoj utakmici! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                          sigpic

Comment

Ima neko link za philly a da nije zonein,prvi put u zivotu me on zajebava +-*^%*

Comment

Ovaj Parker nije normalan. &*(@W6

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3264.msg246958#msg246958 date=1297476295]
                                Ima neko link za philly a da nije zonein,prvi put u zivotu me on zajebava +-*^%*
                                [/quote]
                                Sacekaj da zavrsi Kobe show. $#^%RT
                                sigpic

Comment

Working...
                                X