Fed Cup...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: FED KUP

Vladane,nema sanse da bi bio pun Spens da su dosle Jelena i Ana, u to mogu da se kladim &+I}\
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Srbija teniska super sila

Comment

Ovo je Aleksandra dobila,za malo je i juce pobijedila,ali ovo danas je njeno,svaka cast Bojani,ali ona je vukla dubl &8@^J
        sigpic

Comment

Alex &8@^J &8@^J &8@^J

bravo za ceo nas tim, Bojana je ipak donela 2 poena u singlu i bez nje ovajdubl ne bi imao takmicarski znacaj, ali Alex je odnela veceras pobedu #$&+|r #$&+|r #$&+|r

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Bravo devojke!!!!! #$&+|r #$&+|r #$&+|r

Comment

• Srbija teniska super sila

Comment

Bravo djevojke! #$&+|r

Svaka im cast! Aleksandra je fantasticna. Tako mlada, a igra tako smireno i hrabro, ne vidi se nikakva trema, strah, pritisak... #$&+|r Čak je bezbroj puta hrabrila Bojanu... Svaka joj čast! &8@^J Najpozitivnije iznenadjenje za mene u posljednjih... ne pamtim od kada... '65slif
                Evo buducnosti zenskog tenisa u Srbiji... h5g6k8 Atmosfera u timu im je odlicna. +*@WT*48* Bas ih je lijepo gledati ovako. #$&+|r Anu i Jelenu definitivno ne treba zvati vise da igraju za reprezentaciju... 7@$**

Comment

• [/quote]

Eto i ja sam doprinela ovoj pobedi $#^%RT
                  hvala,hvala ^%@7f

sigpic

with experience.

Comment

Svaka cast za devojke,sjajne su,nadam se da ce jos dugo igrati za reprezentaciju i da ce konstantno napredovati. #$&+|r #$&+|r #$&+|r
                    sigpic

Comment

+*@WT*48* +*@WT*48* Svaka čast djevojkama na borbi i pobjedi.....
                      Koliko je bolja atmosfera u timu kada ne igraju Ana i Jelena. Zato bi bilo najbolje da jedna igra jedno kolo, a onda druga da igra sledeće i tako se ne bi sretale i ne bi unosile nervozu u tim...

Comment

• sigpic

Comment

Ana nema zelju da igra,dok je Jelena znala da igra i sa jednom nogom.

Bojana i Jelena,uz Aleksandru i to je odlicno,dobra bi tu atmosfera bila.
                          sigpic

Comment

REd je da stavimo i neku sliku, zasluzile su #$&+|r #$&+|r

sigpic

with experience.

Comment

Koliko je Bojana veca od Aleksandre?! $%&RQa $%&RQa

Comment

Devojke su objasnile danas! &8@^J &8@^J &8@^J &^@4( &^@4( &^@4( &^@4( &^@4(
                                Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Working...
                                X