• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: SK PokerStars Club

+-*^%*

Comment

Ajmo onu sprdnju,mada je ovo glupo,znaci da nikad necemo moci da igramo turnir,jer ova dva nikad nece ni poceti $#^%RT
      sigpic

Comment

Kad me niko ne slusa jebem mu mater, sad cemo igrati turnir o kurcev danu!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ova 2 turnira ce poceti za 20 godina.

Comment

Pazi T-Mac,mozes biti,bar na fultiltu sam mogao da budem na 100 stolova u isto vreme ako sam hteo (%fsd%&j

@Vladane,onda ce neko drugi da napravi club @(*6sd$%

Comment

Mozes da budes na nekoliko stolova kad igras obican cash, turnir ne moze, to je problem!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Au da #%d* nista,neka napravi Vladan klub i idemo

Comment

Nek pravi Vladan novi ili da odgodimo za sutra.
                  TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Neka stoji ovako do sutra, ja idem da spavam...
                    sigpic

Comment

• Re: SK PokerStars Club

Ja sam preumoran...

Idem i ja.Laku noc drugari.Ce se sigramo sutra... @(*6sd$%
                      Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Ajde onda sutra neko pravi klub i sve cemo lepo @(*6sd$%

Comment

Ok, laku noc svima! (*#^R^

Comment

E jbg kad vi svi pobjegoste onda,ja i Aca smo zavrsili kako treba,ali vi pozurili &*(@W6
                            Nista,igramo sjutra,neka neko drugi napravi ligu i bez pomamljivanja /SR&]
                            sigpic

Comment

Ma kakav crni turnir,igramo izmedju sebe malo se zezamo,a za turnir da bi ga igrao treba ti 12sati,ako mislis da pobjedis,a ispasces u prvi pola sata.
                              Veceras u 22sata,predlazem,nemojte puno kasno,ima ljudi sa obavezama.
                              sigpic
                              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X