No announcement yet.

SK PokerStars Club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Doktor pokazao neke stvari, samo sam u heads up-u imao srece, al' do tada...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• treci sam zavriso od 6 igraca igraju jos neki stefmcgready i Ernesto car
      FORZA MILAN!!

Comment

• Isamaracu te sledeci put, sad si imao srece.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ja sam 4 ali ispali smo u istoj ruci ja i Niksa xD
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
            Isamaracu te sledeci put, sad si imao srece.
            jel si ispao ?
            FORZA MILAN!!

Comment

• Originally posted by Niksa View Post
              treci sam zavriso od 6 igraca igraju jos neki stefmcgready i Ernesto car
              Ernesto je dobar.A stefmcgready se uvek zali kako nema srece,a zapravo nema on pojma.
              sigpic

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                Isamaracu te sledeci put, sad si imao srece.
                Pa jesam ti rekao da nemam nista?
                Cak si imao i jacu ruku od mene.

Al' moras priznati da sam vas prao do tada sa pola snage.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
                  Ernesto je dobar.A stefmcgready se uvek zali kako nema srece,a zapravo nema on pojma.
                  ima srece i to puno
                  FORZA MILAN!!

Comment

• Originally posted by Niksa View Post
                    jel si ispao ?
                    Ukenjalo ga...
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ma lik nas sve izbacio do kraja Al' Mandu je izbacio pre nego sto smo i poceli..
                      CZ-JK-Elton John-Diva

Comment

• jel stef bio T-Mac ?
                        FORZA MILAN!!

Comment

• Originally posted by Kalu View Post
                          Ma lik nas sve izbacio do kraja Al' Mandu je izbacio pre nego sto smo i poceli..
                          Zato sto mene nije bilo,a da sam bio tu,ponovo bi pricao kako nema srece.;)

@Niksa

Jeste.
                          sigpic

Comment

• Hajmo novi turnir , ima nas 8 sa Patcevom xD
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Najjaci Niksa ne zna sta znaci kinta hahahahah
                              CZ-JK-Elton John-Diva

Comment

• Za 10 minuta da pocnemo ali meni treba neko para prebaciti imam hiljadu i pol XD

Comment

Working...
                                X