SK PokerStars Club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: SK PokerStars Club

Ma jok,imam 999 pa cu nekako da dodjem jednom prilikom do 6,7 hiljada,cisto da imam za ove turnire $#^%RT

Comment

I meni trebaju pare Mandoooooooooooooo
      Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Meni ne trebaju,ja ne znam sto cu od para $#^%RT
        sigpic

Comment

Pa poceo turnir u 12 jbt, zovi Mandu. h5g6k8
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne igra mi se veceras ae T-Mac pokazi klasu tamo $#^%RT

Comment

Osvojio sam 2. mesto po drugi put veceras! $#^%RT Ovaj put je bio bolji Joe Cole od mene $#^%RT

Comment

Lagana pobjeda za mene $#^%RT
                TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Hocemo li igrati veceras?

Comment

Sto se mene tice moze %QWT&W

Comment

Otvoren turnir za 12, i samo da znate bice rebuy sto znaci da ce svako ko ispadne, a ima para, moci jednom da se dokupi i vrati za sto. To je zato da ne bi pravili 14 turnira, bolje ovako.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg256401#msg256401 date=1298756663]
                        Otvoren turnir za 12, i samo da znate bice rebuy sto znaci da ce svako ko ispadne, a ima para, moci jednom da se dokupi i vrati za sto. To je zato da ne bi pravili 14 turnira, bolje ovako.
                        [/quote]Slazem se.

Comment

Evo sad koliko vidim u pravilima igrac se moze dokupiti cak i dok je za stolom i da doda naravno jos 5000 u svoj stack, ali to moze da se uradi samo do neke prve pauze.
                          U svakom slucaju, videcemo veceras kako ce to izgledati.
                          sigpic

Comment

Koliko ja vidim nema nista od turnira veceras...
                            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg256428#msg256428 date=1298759304]
                              Koliko ja vidim nema nista od turnira veceras...
                              [/quote]Ne znam zasto. #%d* Svi su onlajn,a niko se ne javlja!

Comment

Igram i ja. %QWT&W
                                sigpic

Comment

Working...
                                X