• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: SK PokerStars Club

Nema te Vladane,pretpostavljam da si se uplasio $#^%RT

Comment

Ja sam covjek u godinama,ne ostajem budan do tih ranih jutarnjih casova $#^%RT
      sigpic

Comment

Kakav je raspored turinra? h5g6k8

Comment

[quote author=Vladan link=topic=3228.msg243902#msg243902 date=1297002148]
          Ja sam covjek u godinama,ne ostajem budan do tih ranih jutarnjih casova $#^%RT
          [/quote]

Skroz sam tu cinjenicu smetnuo sa uma $#^%RT

Comment

Drugari, kad cemo partiju veceras? *#AI&D
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja ne mogu pre jedan,a posle je NBA h5g6k8

Comment

Ja mogu do 2,a posle Lakersi. %&ES7
                One prve tekme necu gledati.
                Poslednje dve veceri sam gledao poker na areni,tako da cu vas veceras u stilu Luke Schwartz-a pocistiti. $#^%RT
                sigpic

Comment

Ja mogu do 01h, posle moram da gledam NBA.

Comment

Da stavim jedan turnir za 12? %QWT&W

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg246653#msg246653 date=1297451964]
                      Da stavim jedan turnir za 12? %QWT&W
                      [/quote]

Mi smo se vec izjasnili,pofataj ostale preko p.m. h5g6k8
                      sigpic

Comment

Ma jebe mi se, ako nece da igraju, necu ja nikog da molim, igracemo nas trojica.
                        sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg246664#msg246664 date=1297453024]
                          Ma jebe mi se, ako nece da igraju, necu ja nikog da molim, igracemo nas trojica.
                          [/quote]

Cetvorica...ja,ti,Ljuba i Dule.
                          Mozda nisu videli pa sam zbog toga rekao,ali bez brige. h5g6k8
                          sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg246664#msg246664 date=1297453024]
                            [/quote]
                            AKo me zamolis igracu $#^%RT
                            sigpic

Comment

Idite prijavite se tamo. #&^4A
                              sigpic

Comment

Da cujem kako se kaze *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                                sigpic

Comment

Working...
                                X