Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 15 (31. January - 6. February)

[quote author=carter985 link=topic=3224.msg243728#msg243728 date=1296956938]
    ma nema frke, znas da ja uvek imam najbolju robu &*#GI(]
    [/quote]

A i slika je sjajna,definitvno najbolja roba. $#^%RT
    sigpic

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=3224.msg243730#msg243730 date=1296957035]

A i slika je sjajna,definitvno najbolja roba. $#^%RT
      [/quote]ma to je samo na la, na ovim ostalim tekmama slika je uglavnom sugi bugi 7&@%q

Comment

http://www.soccertvlive.net/sport/basketball.html

Ovaj + fromsport + atdhenet pokrivaju sva desavanja 100% ako nema na ova 3 onda nema

Comment

Gledaj Denver - Minnesota, ja kad god odigram Wolves-e under oni predju granicu za 50 poena, a sad su nasli da ne mogu da se sastave. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3224.msg243732#msg243732 date=1296957337]
            http://www.soccertvlive.net/sport/basketball.html

Ovaj + fromsport + atdhenet pokrivaju sva desavanja 100% ako nema na ova 3 onda nema
            [/quote]

I livescorehunter

Comment

Kobe iz tranzicije trojku za 14 razlike. %&ES7
              sigpic

Comment

hahaha sto su napravili lutku sa likom hayesa kako onako landara glavom &*#GI(]

Comment

Kakav je raspad sistema ovaj Houston, ajde bre mamu vam... &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3224.msg243738#msg243738 date=1296958793]
                    Kakav je raspad sistema ovaj Houston, ajde bre mamu vam... &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    [/quote]+1 majke im ga raspale! a bili su mu sumljivi i opet sam ih odigrao #%d*

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3224.msg243738#msg243738 date=1296958793]
                      [/quote]

Ja sam tu igrao hendi na Memphis,a hteo sam jos i na Detroit ali nisam. #%d*
                      Za sada sve ide dobro osim Westa,ne sme da ubaci vise od 19 poena,a na poluvremenu ima 14. $#^%RT
                      sigpic

Comment

Ne mogu bre jedan napad Memphis-a da odbrane, katastrofa! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                        sigpic

Comment

ma ovaj houston ko zvezdu da gledam... nista da odbrane, a u napadu im lopte ispadaju iz ruke nicim izazvane #%d*

Comment

Za sta faul Westu #%d*

Comment

Idi bre Scola u picku materinu! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                              sigpic

Comment

koje divljanje #%d* al missim kad ni scola zicer ne moze da polozi #%d*

Comment

Working...
                                X