Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 14 (24. January - 30. January)

do mog neta je $#^%RT Dobro da ne igra Chicago veceras, inace bi poludio...xD
    <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

Kakav faul sviran Rondu i opet sudije navlace L.A.-u. &amp;*#GI(]
      sigpic

Comment

LA igra katastrofalno, ne zna se gde vise skripi u odbrani ili u napadu.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne znam sta koji kurac Gasol izvodi neki fadeaway dva puta uzastopno. &amp;*(@W6

EDIT: Cim Bryant preuzme stvar u svoje ruke vracamo se u egal mec,kakav crni Gasol,da mi on suta fadeaway u ovakvim utakmicama. (&amp;$E#
          sigpic

Comment

Niko nista ne moze da uradi, ali kada ne ide izdrkavaju se na Kobe-a koji ih vuce sam. &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]
            Jos jednom, doktor je zasluzio da dobije ovaj mec. &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3203.msg239580#msg239580 date=1296428164]
              Niko nista ne moze da uradi, ali kada ne ide izdrkavaju se na Kobe-a koji ih vuce sam. &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]
              Jos jednom, doktor je zasluzio da dobije ovaj mec. &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J
              [/quote]

Nije toliko bitno da li ce dobiti ili izgubiti ovaj mec,vec da odigraju nesto normalno (osim Kobe-a).Ponasaju se k&#039;o magarci po terenu. &amp;*(@W6
              sigpic

Comment

E moj Bynum-e, pa kud ti debeli prodje. #%d* #%d* #%d*
                sigpic

Comment

Gotovo je ovo. #%d*
                  Sta rece komentator,da je po njemu Davis najbolji sesti igrac ove sezone. #%d*
                  sigpic

Comment

To nije komentator, to je Jeff van Gundy. &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]

Kako me nervira ova pedercina Bieber, tako bi mu razbio glavu...
                    sigpic

Comment

Ray Allen-zapecatio sudbinu mrtvih Lakersa ako i treba!

Comment

Gasol i Bynum veceras non-factor, zato se Boston ovako i igra sa Lakers-ima.
                        Mada kada ovako razvaljuju mislim da im niko nista ne moze.
                        sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3203.msg239587#msg239587 date=1296428658]
                          To nije komentator, to je Jeff van Gundy. &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]

Kako me nervira ova pedercina Bieber, tako bi mu razbio glavu...
                          [/quote]

Isti vrag.Jebo ga Davis.

Kako Rondo na kraju zavrsi sa 14 asistencija. #%d*

EDIT:16.
                          sigpic

Comment

Allen je lud!!! &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J Gazite Lakers-e do smrti! &amp;d$7 &amp;d$7 &amp;d$7
                            Kobe je jadnik osudjen da mora sam protiv svih! Dodje mi ga zao jer me asocira na James-a dok je bio u Cleveland-u! Bez zajebancije!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

Sto ti ga zao,ima 5 titula?

Comment

Uspeo sam da odgledam finis, Rej Alen-respect ! Ko je Garnetu slupao glavu ?
                                <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

Working...
                                X