Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 13 (17. January - 23. January)

Sta se bre ovo desava sa Hawks-ima, ja stvarno pocinjem da mislim da nesto nije u redu sa scoreboard-om. #%d* #%d* #%d*
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Definitivno gledam Rockets-Grizzlies,jedina neizvesna utakmica %QWT&W

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3192.msg234126#msg234126 date=1295663984]
        Definitivno gledam Rockets-Grizzlies,jedina neizvesna utakmica %QWT&W
        [/quote]
        Tu se i ja prebacujem.Zaista lose vece veceras. +-*^%* Mada najbitnije je da su Sunsi opet dobili. $#^%RT
        sigpic

Comment

Ovi komentatori hvale Thabeeta,a covek je jedan od navecih promasaja u istoriji drafta #%d*

Comment

Thabeet je igrac tipa McGee-a, drvo sa IQ-om u minusu, ali je bitno da ume da skace i zakucava. #%d* #%d* #%d*
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Mrzim taj tip igraca,imaju predispozicije,ali ne razmisljaju,kao telad su na terenu.McGee kad krene sa bacanja da zakucava,a ima jos goreg saigraca,Blatche-a. #%d* #%d* #%d*
              sigpic

Comment

[quote author=S-Nash link=topic=3192.msg234138#msg234138 date=1295664821]
                Mrzim taj tip igraca,imaju predispozicije,ali ne razmisljaju,kao telad su na terenu.McGee kad krene sa bacanja da zakucava,a ima jos goreg saigraca,Blatche-a. #%d* #%d* #%d*
                [/quote]

Nemoj da pocnem o Blatche-u...covek je tako pun sebe da to nervira,nenormalno sebican,istripovao je da je K.Garnet #%d*

Comment

Haha, jos kad su se potukli ispred onog kluba pre nekih mesec dana. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                  Jbg, sta ce Washington kad nema bolje centre...

Brooks nikako da se vrati kako treba i da dobije pravu minutazu, sve mu pokupi onaj debeli Lowry. 7&@%q
                  sigpic

Comment

Ma Blatche nije uopste los,nego je glup i prepotentan... &+I}\

Comment

Ma imaju oni nekog potencijala igrackog,samo sto ne razmisljaju u igri uopste.

Najjaci mi je bio komentar,ne znam ko je rekao:"That's what happens when two dumbest players in the league play in the same team." &*#GI(]

Nadam se da ce se Aaron vratiti,zaista je odlican i zasluzeno je dobio onu nagradu.
                      sigpic

Comment

Evo ga Lee za vodjstvo...
                        Btw, on je prvi pik rukovodstva Bulls-a da se dovede tamo oko trade deadline-a, mada sto se mene tice ako ce Bogi ovako da igra sa 2-3 trojcice ne mora nista da se menja, problem je sto on nece tako igrati.
                        sigpic

Comment

Bullsi zele da oko Derricka oforme ekipu za prsten,tako da Bogi i da igra stalno tako tu otpada,njima treba ipak neko bolji s obzirom na ambicije.
                          sigpic

Comment

Kakva 2 kosa Memphis-a... #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*
                            Sad mora K-Mart preuzeti stvar u svoje ruke. &d$7

EDIT: Koliko je samo tesnih zavrsnica Houston izgubio ove sezone to nije normalno, valjda ce im se vratiti kad tad.
                            sigpic

Comment

Rudy Gay je postao odlican clutch igrac.Ono sto sam ja gledao Memphis,video sam da retko promasuje u zavrsnicama,ali najbolje je bilo kad je ugasio Miami. +*@WT*48*
                              sigpic

Comment

Ma Z-BOOOOOOOOO,kako ih covek ubacuje meni nije jasno

Comment

Working...
                                X