Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 13 (17. January - 23. January)

Ljudi, league pass je dzabe ove nedelje!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3192.msg232093#msg232093 date=1295399316]
      Ljudi, league pass je dzabe ove nedelje!!!
      [/quote]
      T-Mac od tebe samo dobre vesti. h5g6k8 Do jajaaaaaa :fc-[ :fc-[ :fc-[

Inace Hawksi gaze,Chalmers je ubo tricu u zadnjem napadu i prebacili su 10 poena.19:11,Hawksi samo gazite!
      sigpic

Comment

Kakva odbrana Majamija u 2. cetvrtini, i serija 15-2 :fc-[
        sigpic

Comment

Lepo, lepo, poceli smo da igramo h5g6k8
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Igrajte sokolovi ,jebo vas James u dupe da vas jebo. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
            sigpic

Comment

Koji freakin' under jbt &Q45q@%

Pice se odbrane,a uz to ih nece ni sut.Miami se vraca,nazalost. $#^%RT

EDIT:T-Mac sta je sa Bullsima?Sta mi Bogus radi? $#^%RT
              sigpic

Comment

Dobro je, vidi se da ih je stigao umor malo, ovo nam je ako se ne varam sesta utakmica u 8 dana. &Q45q@%
                Keith dao trojku, dosta od njega! h5g6k8
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3192.msg232105#msg232105 date=1295401478]
                  Keith dao trojku, dosta od njega! h5g6k8
                  [/quote]
                  &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J $#^%RT
                  sigpic

Comment

I konacno posle 3 utakmice na kojima smo gubili na poluvremenu sad vodimo, nadam se da je to dobar znak za nastavak +*@WT*48*

Bogi opet pogodio trojku, dobar je $#^%RT
                    sigpic

Comment

Bogans on fire 3-4 utakmice za redom.Nema sta kapa dole. $#^%RT
                      sigpic

Comment

Poceli smo igrati odbranu, James i Wade dali 22 poena od 35, znaci igramo timski $#^%RT

T-Mac, kako mi D-Rose igra, smor mi gledati boxscore ? $#^%RT
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

10 poena ima Derrick...
                          Opet mu ne sviraju faulove, 3 puta su ga odalamili i to zestoko na polaganju, sudije nista. #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*
                          sigpic

Comment

A Griffina vec cuvaju sudije. #%d*
                            sigpic

Comment

A sudija jesu katastrofalne, pa mogao je DJ Augustin od svog kosa da proseta a da mu ne sviraju korake #%d*
                              sigpic

Comment

WTF, ovo stvarno pocinje da izgleda kao neka zavera protiv Bulls-a. #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*
                                Prvo Augustin u kontri pravi JEBENI TROKORAK, sudije ne sviraju nista, a onda Rose u sledecem napadu dobija nepostojeci faul u napadu. #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*
                                O Boze, ovo nije normalno. *E8$
                                sigpic

Comment

Working...
                                X