Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 12 (10. January - 16. January)

Grifin ce propisno da se naigra pored Gasola h5g6k8 @(*6sd$% h5g6k8

Comment

Tekma pocinje, bas me zanima kako ce Gordon i Griffin protiv Lakers-a. h5g6k8
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Lagano H2 za singl.

Comment

Ma Gasol nece da se vidi pored Blejka @(*6sd$%

Comment

Kakva faca Gasol-a kad je Blake zakucao. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Setaju se po terenu nema sprinta nicega... Ko da je prijateljska, ajde bre malo!

Comment

Odlican Blake u odbrani.Ali faca Gasola &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                sigpic

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3171.msg230384#msg230384 date=1295211038]
                  Setaju se po terenu nema sprinta nicega... Ko da je prijateljska, ajde bre malo!
                  [/quote]

Tako Lakersi uvek igraju na pocetku meca,pa i u citavoj utakmici ako nije neka tvrda.
                  sigpic

Comment

Jbt, sta napravise od Griffin-a, ovo nije normalno. #%d* #%d* #%d*
                    Mada treba razumeti Clippers-e, on je moze i nesto najbolje sto im se ikad dogodilo.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Baron za sada doktorski.

Comment

Ako nastave Gasol i Bynum ovako da se zajebavaju nece se dobro zavrsiti po Lakers-e.
                        Jordan i Griffin su zveri u skoku i iskoristice svaku sansu za ofanzivni skok i zakucavanje.
                        sigpic

Comment

Imali su oni sloidnu ekipu pre par godina sa Megetijem,Brendom,Katino Mobli je bio tu,Sem Kasel,pre toga Kventin Ricardson je bio tu dobar...Uvek su imali neku ekipicu i nikada da urade nesto normalno

Comment

[quote author=Drazen 3 link=topic=3171.msg230402#msg230402 date=1295211683]
                            Imali su oni sloidnu ekipu pre par godina sa Megetijem,Brendom,Katino Mobli je bio tu,Sem Kasel,pre toga Kventin Ricardson je bio tu dobar...Uvek su imali neku ekipicu i nikada da urade nesto normalno
                            [/quote]

Ja do godine sigurno ocekujem play off.

Comment

Bledsoe kao brzi voz prođe kroz celu odbranu Lakers-a &8@^J &8@^J &8@^J

Igraju Clippers-i dosta dobro za sada, videcemo kako ce to biti do kraja, za sada prakticno samo Kobe i Gasol igraju u Lakers-ima.
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3171.msg230395#msg230395 date=1295211384]
                                Jbt, sta napravise od Griffin-a, ovo nije normalno. #%d* #%d* #%d*
                                Mada treba razumeti Clippers-e, on je moze i nesto najbolje sto im se ikad dogodilo.
                                [/quote]
                                Mislis na ono sta sve poseduje od kog igraca?Preteruju,decko je tek dosao u NBA.

Bledsoe ce biti odlican plejmejker ako popravi sut.Svidja mi se kako igra i kako razmislja.Jordan se takodje popravio.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X