Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 12 (10. January - 16. January)

Ko je slagao Chalmersa da je igrac? *E8$

Comment

Koliko samo Rose-u izadje lopti iz kosa jebem ti obruc baksuzni. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Branislav link=topic=3171.msg229739#msg229739 date=1295146072]
        Ako Heat dobije ovu utakmicu bez James-a, onda cemo sa njim i Haslemom da pojedemo ove Bulls-e u PO, odemo u finale i demoliramo bilo koju ekipu sa Zapada! ^%@7f
        [/quote]

Ja mislim da je James zasluzan za egal mec svojom podrskom.Bez nje igraci Miamia ne bi bili u stanju nista uciniti.

EDIT: Cavsi ce jos jednom zavrsiti na -40.A zavoleo sam tu ekipu.
        sigpic

Comment

Lep prodor Calmersa. +*@WT*48*

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=3171.msg229748#msg229748 date=1295146402]
            Ako Heat dobije ovu utakmicu bez James-a, onda cemo sa njim i Haslemom da pojedemo ove Bulls-e u PO, odemo u finale i demoliramo bilo koju ekipu sa Zapada! ^%@7f
            [/quote]

Ja mislim da je James zasluzan za egal mec svojom podrskom.Bez nje igraci Miamia ne bi bili u stanju nista uciniti.
            [/quote]
            Mislim da si ovoga puta krajnje realan! @R&}*

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

Cleveland se drzi, samo je 21 razlike! +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3171.msg229741#msg229741 date=1295146131]
                Ja verujem da je Vesely rodjen na zapadu Ceske,a to nije dozvoljeno *T_*@SR
                [/quote]
                &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] [quote author=Black Mamba 24 link=topic=3171.msg229748#msg229748 date=1295146402]
                [/quote]
                Upravu si Mamba skroz.Nego mislim da ce se mnogi sloziti sa ovom mojom konstatacijom,a to je da je lepse kad LBJ promasi,jer on i to fenomenalno odradi,nego kad recimo Dirk,Kobe ili Ray pogode preko 2 igraca,ili kad Nash,CP3 ili Deron bace brutalan pas.
                sigpic

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=3171.msg229748#msg229748 date=1295146402]
                  [/quote]

[/quote]
                  Aura kojom Kralj odise cini da ovi prosjecni paceri igraju bolje,za 20% bolje,a to je dovoljno biti egal sa ispodprosjecnim Bikovima!Sta bi im tek napravili kad bi Kralj bio na terenu,ne smijem ni da zamislim!
                  sigpic

Comment

Idi bre Dung u 3 picke materine svoje smotane!
                    sigpic

Comment

Kako lopta izadje iz kosa... #^GH*#

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3171.msg229757#msg229757 date=1295146613]
                        Idi bre Dung u 3 picke materine svoje smotane!
                        [/quote]

bio je faul %QWT&W

Comment

Jos jedna ispada iz obruca. #%d*

Ovi obruci su mnogo tvrdi,lopta se prejako odbija,morali bi da ih zamene. h5g6k8
                          sigpic

Comment

Haha koliko samo srece sad, ponovo Bullsima izlazi lopta iz kosa h5g6k8
                            sigpic

Comment

Faul je bio na Deng-u &+I}\

Sorry navijacima Bulls-a, ali niste iskoristili svoju sansu, nije bilo Wade-a u igri a vi opet na plus 3. Sada ako Bog da Wade preuzima u svoje ruke ovaj mec, i vama je amin $#^%RT
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ajmo sad da dobijemo ovo. Bosh eksplodirao %QWT&W Udri Vejde!
                                One is the King...

Comment

Working...
                                X