Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 12 (10. January - 16. January)

Problemi za najboljeg igraca Miamia,ima 4 licne.
    sigpic

Comment

D Rooooooooooooooooooooooseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeee
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bogans 2/3 #$&+|r #$&+|r #$&+|r

Slalom Rose-a %&ES7
        sigpic

Comment

OVAJ decko nije normalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

GAZI !!!
            <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3171.msg229714#msg229714 date=1295145309]
              Btw, Bosh je toliko precenjen igrac da to nije normalno...
              Jeste on dobar, ali koliko se pricalo i pisalo o njemu da je ne znam sta, stvarno je precenjen.
              [/quote]

Ma odlican je on samo je pretesko da se sa pozicije apsolutnog lidera ekipe premestis na poziciju 3 :/

Comment

Sta pocini Rose &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J Ali kakva pic....ina Bosh pa to je strasno, on se totalno pogubi kad se igraju jaki mecevi #%d* #%d*
                sigpic

Comment

[quote author=magic shoot link=topic=3171.msg229715#msg229715 date=1295145316]
                  HVALA NA DOBRODOSLICI. Ovaj forum je stvarno nenormalno dobra stvar #$&amp;+|r
                  Videcemo sta ce da napravi Veseli kad bude dosao.
                  Wejd je Wejd, nema sta. I pored Bosa i Dzejmsa i dalje je glavni
                  [/quote]
                  Dobrodosao magic shoot! (*#^R^
                  Reci mi samo koji Veseli i gde on to treba da dodje?

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

Mogao bi taj superstar dinosaurus da povuce kad nema LBJ-a i kad je Wade na klupi.S obzirom na to koliki mu je ugovor,trebalo bi to da radi,ali ne zna,precenjen je. &amp;+I}\
                    sigpic

Comment

Rondo je bolji od Rose-a &amp;+I}\

Comment

Nemojte padati sad kao u prvom poluvremenu molim vas. #%d*
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

James Jones trojka uz faul! &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J

Comment

[quote author=Branislav link=topic=3171.msg229723#msg229723 date=1295145582]
                            [quote author=magic shoot link=topic=3171.msg229715#msg229715 date=1295145316]
                            HVALA NA DOBRODOSLICI. Ovaj forum je stvarno nenormalno dobra stvar #$&amp;+|r
                            Videcemo sta ce da napravi Veseli kad bude dosao.
                            Wejd je Wejd, nema sta. I pored Bosa i Dzejmsa i dalje je glavni
                            [/quote]
                            [/quote]

Ja cu ti kazem,Jan Veseli je igrac KK Partizan i ocekuje se da ce biti medju prvih 15 pikova na sledecem draftu,cini mi se da sam video da su memphis i Warriorsi ekipe koje bi mogle da ga dovedu,ali dobro to se bas i ne zna ovako rano

Comment

Ma idi u kurac, opet ih sere, Bosh da trojku i onaj majmun uz faul malopre. #%d* #%d* #%d* #%d*
                              sigpic

Comment

[quote author=Branislav link=topic=3171.msg229723#msg229723 date=1295145582]
                                [/quote]
                                Pa Jan Veseli iz Partizana. Trebalo bi da bude na draftu (%fsd%&amp;j

Comment

Working...
                                X