This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA All Star LA 2011

Igraci od kojih smo najvise ocekivali igraju kao da im uopste nije stalo do ovoga. 7&@%q
    Lebron, Rose i Wade su katastrofa. 7&@%q
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Upravo to, ne trude se uopste. 7&@%q
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Spomenuti smo *%54a $#^%RT

Comment

Kako je Westbrook spotakao Wade-a. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

7&@%q

Dođe Wade nekako do 10 poena, sada cekati do pola pet da pocne drugo poluvreme. $#^%RT
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Aaa pao je pozdrav,

Jesu bogami preozbiljni mogli bi malo da igraju atraktivnije.

pozdrav za guestove koji citaju temu, slobodno se registrujte

Comment

A bila je slatko detence &*#GI(]

Comment

Bruka kako izgleda veceras.Ne zamerite ako skoknem do WC-a. $#^%RT

Jebes utakmicu dajte nam Rihannu, ovo je pravi spektakl. l5'%9
                  sigpic

Comment

Ja probudio devojku posto voli Rijanu, htela glavu da mi otkine... Izgleda da je ipak ne voli toliko )

Comment

Ne budi lava dok spava $#^%RT

Comment

Odoh ovo pratiti iz kreveta omladino %QWT&W

Laku noc,budite mi dobri $#^%RT

(*#^R^

Comment

Morao sam da ustanem iz kreveta samo da jos jednom apostrofiram kakav je debil ovaj Rondo, ostalo je 3 i po sekunde do kraja cetvrtine, on uzima loptu, radi ledjnu promenu i onda sa pola sekunde do kraja baca loptu u ruke Allen-u koji ne da se nije nadao, nego... Znaci covek umesto bilo kako da baci loptu na kos, radije ce rizikovati da vreme istekne kako bi dobio asistenciju. #%d* #%d* #%d*

EDIT: Jos bolji primer, James ga izbacuje potpuno samog u kontri, a on ceka nekog da mu pridje kako bi zabelezio asistenciju.
                          Kakav moron jbt... #%d* #%d* #%d*
                          sigpic

Comment

jes vala idiot neopevani $JS}|

Comment

Ljudi jeli moguce da je utakmica ovoliko sranje?volim i kad gledam cvrstu utakmicu ali ovo je raspad!!! All Star bi trebala da bude cjelokupna manifestacija kosarke a ne utakmica za dokazivanje!!! $%&5qw7 -E)%&4 *%@(D!RY-

Comment

jbg veliki igrachi veliki ego, dok svako zadovolji svoj - end of game

ali ti dokazuje da ce playoff biti paklen

p.s sto ovaj lebron ima takmicarski duh svaka mu cast

ma jok nece on da bude mvp ako istok dobij, naravno da hoce

Comment

Working...
                                X