Clear All

• Re: NBA All Star LA 2011

[quote author=Flash link=topic=3145.msg252765#msg252765 date=1298249493]

Ajde pocnite vise, pocinje da me 'vata nervoza. $#^%RT
    [/quote]

Stvarno nikako docekat,minuta traje ko godina $#^%RT @(*6sd$%

Comment

Odoh ja da gledam iz kreveta, necu nista ovde da komentarisem, pa vidimo se sutra!

Comment

East - Howard
        West - Nowitzki
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Odo i ja lagano u krevet pratit,ekipa uzivajte %&ES7 @R&}*

Comment

Sta je ovo Kobe obukao... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ovo nije direktno evo na espn-u kobi i grifin pricaju u sali sa nekim reporterom sa espn-a

east-howard
              west-durant

Comment

Sad se tek videlo kako je bolesno kucanje izveo DeRozan... &8@^J &8@^J &8@^J
                sigpic

Comment

istina

Comment

Rizbo, dobrodosao na forum, uzivaj (*#^R^
                    sigpic

Comment

Ako gledamo kvalitet kucanja onda je DeRozan najbolji,ali glupavi ameri vole show vise nego leba da jedu $#^%RT

Evo ga svemocni Jack Nicholson

$#^%RT

Comment

Gde nam je Mamba, evo mu Lenny-a... /6%^JH h5g6k8
                        Btw, Are You Gonna Go My Way razvaljuje...
                        Samo sto smara, neki treba i da spavaju posle ovoga. h5g6k8
                        sigpic

Comment

Ljuba brate, sta to pitas $#^%RT

East-Wade $#^%RT
                          West-Melo h5g6k8
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Ziv je D-Wade $#^%RT

Mocice ovo da se komentarise h5g6k8

Lenny ikona &+I}\

P.S. Bzvz Wade,da vidimo sta ljudi misle %QWT&W

Comment

Kraljevi sa Istoka! +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

Kako Lenny kida... &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J
                                Samo Rose i Wade nisu glumili budale na ovom predstavljanju. h5g6k8
                                sigpic

Comment

Working...
                                X