This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: NBA All Star LA 2011

Postoji mogucnost da se uvede tekma 1-na-1 na all-star vikendu. &8@^J &8@^J &8@^J

[color=rgb(17, 17, 17)]Would you like to see Kobe Bryant vs. Lebron James go one on one on live TV?[/color] [color=rgb(17, 17, 17)]How about Dwayne Wade against Kevin Durant?[/color][color=rgb(17, 17, 17)]Blake Griffin against Amare Stoudemire?[/color][color=rgb(17, 17, 17)]Derrick Rose against Chris Paul?[/color][/color][color=rgb(17, 17, 17)]We can make it happen! Go to the link below and contact the NBA and ask them to add one-on-one superstar games to NBA All-Star Weekend. Ask them to put out players for the fans to vote for and let the top vote getters perform a one-on-one game of 21 for future All-Star weekends![/color][color=rgb(17, 17, 17)] [/color]][color=rgb(17, 17, 17)]http://www.nba.com/email_us/contact_us.html[/color]
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Kako bi to bila dobra stvar

ja bih voleo da prve postave budu ovakve:

East:Rose,Wade,LeBron,Amar'e,Howard
      West:Paul,Bryant,Durant,Griffin,Gasol

Comment

Ko nije glasao za Rose-a danas neka to uradi, necemo da dozvolimo da vanzemaljac startuje ispred njega. &+I}\
        Chicago backcourt iz snova po prvi put zajedno na terenu... //h*svb //h*svb //h*svb
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja glasam svaki dan. %QWT&W

U 90% slucajeva postave su ovakve :

Ellis,Kobe,Melo,Gasol,Bynum
          Rose,Wade,Granger,Amare,Howard
          sigpic

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=3145.msg223824#msg223824 date=1294422616]
            Postoji mogucnost da se uvede tekma 1-na-1 na all-star vikendu. &8@^J &8@^J &8@^J

[color=rgb(17, 17, 17)]Would you like to see Kobe Bryant vs. Lebron James go one on one on live TV?[/color] [/color][color=rgb(17, 17, 17)]How about Dwayne Wade against Kevin Durant?[/color][/color][color=rgb(17, 17, 17)]Blake Griffin against Amare Stoudemire?[/color][/color][color=rgb(17, 17, 17)]Derrick Rose against Chris Paul?[/color][/color][/color][/color][color=rgb(17, 17, 17)]We can make it happen! Go to the link below and contact the NBA and ask them to add one-on-one superstar games to NBA All-Star Weekend. Ask them to put out players for the fans to vote for and let the top vote getters perform a one-on-one game of 21 for future All-Star weekends![/color]][/color][color=rgb(17, 17, 17)]http://www.nba.com/email_us/contact_us.html[/color]
            [/quote]

To bi bio pun pogodak.Mozda bi bilo bolje cak i od zakucavanja &8@^J
            sigpic

Comment

E moj T-Mac postojala je mogucnost i bas sam se radovao tome, da i ja ove sezone navijam za Bullse, da Bosh i 'Bron predju u ChiCago , sa D-Roseom, Noom i Dengom to bi bio tim snova. Tim za buducnost. Pa cak i bez Bosha, sa Boozerom, da je doso LeBron, a tako su nagovestavali, D-Rose + LEBron + Boozer, savrsen bi bio tim, po pozicijama majstorski konstruisan, tim za visegodisnju dominaciju. Zao mi je sto nije tako ispalo, ali uvek uz Kinga h5g6k8
              One is the King...

Comment

Zakucavanja su zadnjih par godina zivo sranje, meni je skills challenge iskreno najzanimljivije takmicenje.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3145.msg223841#msg223841 date=1294423463]
                  Zakucavanja su zadnjih par godina zivo sranje, meni je skills challenge iskreno najzanimljivije takmicenje.
                  [/quote]

Nije lose ni H-O-R-S-E,samo ne znam je l' prosle godine to prenosio SK,nisam gledao nista osim tekme.
                  sigpic

Comment

Horse se valjda odrzavao u nekoj sporednoj hali, pa nije bilo prenosa ako se dobro secam.
                    sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3145.msg223844#msg223844 date=1294423560]
                      Horse se valjda odrzavao u nekoj sporednoj hali, pa nije bilo prenosa ako se dobro secam.
                      [/quote]

Da,to sam gledao na youtube-u,bilo je zanimljivo,jeste bila sporedna hala.
                      Bilo bi dobro kada bi i to stavili u pravu arenu sa trojkama i kucanjem.
                      Rondo nije mogao promasiti trojku,a sada se ne usudjuje pucati. #%d*
                      sigpic

Comment

T-Mac, na koga mislis, na Wade-a ili James-a, koliko ja znam bekovske pozicije su backcourt $#^%RT $%&5@$A

Kakav bi to combo bio, Rose-Wade, jos obojica rođeni u Chicago-u &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J

Ali, ne zalim se ni sada $#^%RT

Mamba, svako g***o jednom ubode, a to je bio neki Rondo dan, ne moze on ubosti ni vola, a kamoli trojku $#^%RT
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=3145.msg223850#msg223850 date=1294423954]
                          T-Mac, na koga mislis, na Wade-a ili James-a, koliko ja znam bekovske pozicije su backcourt $#^%RT $%&5@$A

Kakav bi to combo bio, Rose-Wade &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J

Ali, ne zalim se ni sada $#^%RT

Mamba, svako g***o jednom ubode, a to je bio neki Rondo dan, ne moze on ubosti ni vola, a kamoli trojku $#^%RT
                          [/quote]

$#^%RT
                          Znam,i oni su se totalno isfurali.

Rajon Rondo VS Kevin Durant - H.O.R.S.E. (horse) game (100213) 2010 NBA All-Star Saturday
                          sigpic

Comment

Pa kad sam rekao Chicago backcourt, onda sam verovatno i mislio na Wade-a jer koliko znam Lebron nije rodjen u Chicago-u.
                            Negde sam procitao pre neki dan da je navodno Wade bio jako blizu potpisivanja sa Bulls-ima, ali da je onda iznenada dobio poziv od svog vernog psica. Kakva sarada 7&@%q
                            sigpic

Comment

Bezveze sto su prosle godine pozvali Omrija Kaspija za Horse takmicenje.

Comment

http://www.facebook.com/pages/NBAKvi...etting_started %&ES7 proverite svoje znanje!!!

Comment

Working...
                                X