Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 10 (27. December - 2. January)

A trojke sutira 6/6, svaka cast! %QWT&W
    I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Bio je red da i on malo proigra jbg, ove godine je vise stetio Denver-u nego sto je pomagao.
      Granica na LA 191.5, dosao 191 poen, ja igrao under. $#^%RT Idemo dalje. $#^%RT
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kakav je slepac ovaj Brooks, ne mogu da verujem kako je udario Wade-a &*(@W6
        sigpic

Comment

A, ovog Bavetta-u treba zatvoriti u staracki dom! Nije problem sto je sviran nameran faul (jer je i bio), problem je kad je sviran. Jbg, gde jos ima da se posle 10 minuta promeni odluka. #%d*
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pobeda Denvera i 36 poena na kraju za sjajnog Billups-a &8@^J
            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3128.msg219605#msg219605 date=1293680152]
              A, ovog Bavetta-u treba zatvoriti u staracki dom! Nije problem sto je sviran nameran faul (jer je i bio), problem je kad je sviran. Jbg, gde jos ima da se posle 10 minuta promeni odluka. #%d*
              [/quote]
              Taj Baveta je sudio onu sestu utakmicu finala konferencije izmedju Lejkersa i Kingse.. Covek 'ladno priznao da je navlacio da bude 7 utakmica i dalje sudi! fghj48d
              I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Wade razbio Rocketse, postigao 45 poena &8@^J Miami imao malo problema na kraju, vodili su 11 razlike na 2 minuta do kraja, Rocketsi uspeli da se priblize serijom trojki na samo 3 poena zaostatka, ali nisu ipak uspeli da ucine nesto vise.
                sigpic

Comment

Vejd zadnje dve utakmice odigrao kao ludak! $#^%RT Kako je lepo videti kad LeBron ima ovako all-around ucinak a ne mora da bude prva opcija u napadu %QWT&W

Comment

Opet sam pao samo jednu, a uhvatio sam Phila-u dvojku i Sacto keca. #%d*
                    Pa dokle vise majku mu! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    sigpic

Comment

Evans &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J

Comment

Jos jedan derbi u najavi SA-Dallas &8@^J &8@^J &8@^J
                        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Tek sad videh kakvu je bolest pogodio Tyreke. &8@^J &8@^J &8@^J
                          A, pogledajte i pre toga sta je ubacio Mayo, znaci neverovatno.

Tyreke Evans half court game-winning buzzer beater Sacramento Kings vs. Memphis Grizzlies
                          sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Working...
                                X