• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 10 (27. December - 2. January)

[quote author=T-Mac link=topic=3128.msg219195#msg219195 date=1293584521]
    Mozda je Beasley nesto zastekao u svlacionici. $#^%RT
    [/quote]

Haha moze biti, evo sad je usao Anthony, da vidimo jel on sta smrkao veceras $#^%RT
    sigpic

Comment

Steta,Ilgauskasu falio jedan skok za double-double u prvoj cetvrtini

Comment

Nate i Ray promasili trojke za vodjstvo na poluvremenu, nista, bar je Orlando prosao...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

pacersi opet vode &*(@W6
          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

I to fino, odose na 9 razlike.
            Ajmo Heat, nemojte da posustajete, trebate mi sa hendikepom.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Boston lagano preokrenuo, Orlando blizu pobede, a mi se raspadamo protiv desetkovanog Milwaukee-a. #%d*
              I kakav fail Dallas-a, 13 poena Raptors-ima za cetvrtinu. #%d*
              sigpic

Comment

Lakersi su fino otvorili,ali onda SA krece sa jacom odbranom i dolazi do raspada igre.U odbrani su bili dobri,malo posustali na kraju kad su ih Spursi pobacali u tranziciji i dali 2 trojke preko Neala i Bonnera.
                sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3128.msg219204#msg219204 date=1293588399]
                  I kakav fail Dallas-a, 13 poena Raptors-ima za cetvrtinu. #%d*
                  [/quote]

Ovo se isto desilo i prosle sezone, skroz neocekivano smo dobili Dalas na gstovanju... history repeating... $#^%RT

Comment

Neal i Bonner su stvarno mnogo bitni srafovi za San Antonio ove sezone. Kad god ne ide spolja, Popovich ubaci njih dvojicu i bum, eto je po koja trojcica.
                    Ne mogu da verujem, evo Knicks-a na 8 razlike. #%d* Pa ajde bre Heat igrajte majku mu! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    sigpic

Comment

Kako gotivim igru Blakea i Browna,odlicni backup bekovi,a od dolaska Blakea se dobro kapiraju.

Splitter najveca rupa u Spursima. #%d*
                      sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=3128.msg219209#msg219209 date=1293589005]
                        Kako gotivim igru Blakea i Browna,odlicni backup bekovi,a od dolaska Blakea se dobro kapiraju.

Splitter najveca rupa u Spursima. #%d*
                        [/quote]

Majke mi,ja sam ocekivao da Splitter bude neko otkrovenje u Nba,ali po svemu sudeci nista od toga %QWT&W

Comment

Matt Barnes jeste sjajan defanzivac,ali u napadu ga je tako lako citati da to nije normalno.I Bosh bi ga sacuvao. $#^%RT

Ma ja nisam nista ni ocekivao od Splittera,njega je Pekovic pre 2 godine u cetvrfinalu EL jeo za uzinu a to sto su sudije imale ulogu u ishodu meca to je nesto drugo.
                          sigpic

Comment

uf, prodjose orlando i boston na kraju.. gledao sam boston od sredine trece kad su gubili 10 razlike i prilicno lako su preokrenuli iako su od tih -10 fakticki svo vreme igrali bez pleja, posto su se nejt i danlivi sudarili glavama...

Comment

Orlando 19 trojki, ispeglali su ih na kraju &8@^J

koje klanje u San Antoniu.......

Comment

Orlandovi novi igraci odigrali odlicno,arenas i j-rich na nivou,ali i earl clark je dao 12 peona,i brat hedo je imao par dobrih utakmica,Redick odlicno igra...sve vise i vise obecavaju

@Caniggia,Pekovic je zver i bice solidan u Nba

Comment

Working...
                                X