Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 10 (27. December - 2. January)

ma mislim da nema reci, to je 1... %&ES7 pa sada, cekamo tekmu... svasta moze da bude, ali mislim da je 1... $G^8

Comment

Sto se tice izostanaka, ovako:

Iguodala propusta narednih 5 meceva;
      David West spreman za veceras;
      Verovali ili ne, Radman startuje veceras na poziciji centra za GS;
      Troy Murphy i Farmar propustaju mec sa Bulls-ima;
      Tyrus Thomas je out;
      Rodney Stuckey ne igra protiv Phoenix-a;
      Jerryd Bayless i Jose Calderon su upitni
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bravo za Radmana!!
        Valjda necemo ostati bez obojice Calderona i Baylessa...

http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Ovaj Cikago se muci... #%d*

Comment

[quote author=Vule_89 link=topic=3128.msg220198#msg220198 date=1293827600]
            Ovaj Cikago se muci... #%d*
            [/quote]
            Opusteno, samo ce u jednom trenutku da se odlepe od Nets-a sa pola gasa. @(*6sd$%
            Racunaj negde pocetkom ili sredinom trece. @(*6sd$%

Bas da vidimo koliko mogu druge postave GS-a i Charlotte-a, lepo su poceli u prvoj cak 58 poena.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

U Sarlotu samo 2 kosa za 2 minuta... #%d*

Comment

Znao sam u pm da nemaju oni ekipe koje mogu toliko da polivaju, ajde dace Bog da se nekako dovuku.
                A, sa druge strane Bulls-i i Nets-i ne mogu da promase. #%d*
                sigpic

Comment

GS i Sarlot skroz over $#^%RT ali u drugoj nista jbt!!! navijam za GS zbog Radmana (a i gadan mi ovaj Sarlot)

Bostonu ce biti tesko

Bullsi se odlepljuju tek od 3-ce, sto rece mac

Indijana valjda dobija revans kod kuce jbm liga $#^%RT

Nama ce biti zajebano sa raketama......

Comment

Sto ova dva idiota od trenera,ne ubacuju prvu postavu... #%d*

Comment

Bice valjda
                      Kolko je over na GS-CHA?

Comment

Treba da bude samo 210 poena. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                        Na drugom tiketu sam igrao keca na Charlotte, bar to ide u pm.
                        sigpic

Comment

Samo 209 poena...

Comment

Vratile su se prve postave i eto odmah poena. Sve preko 100 u prvom poluvremenu je bonus, ako dodju i dotle.
                            sigpic

Comment

T-mac imas link za Bulse????
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

ma evo ga Keri se raspucao $#^%RT

Comment

Working...
                                X