Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 9 (20. December - 26. December)

Ajmo, Derrick je agresivan od pocetka, samo da se pogadjaju otvoreni sutevi i ovo mora da se dobije.
    Kao sto vec rekoh, cekamo da vidimo Korver-a na parketu...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Branislav link=topic=3109.msg217957#msg217957 date=1293291964]
      Veceras svom snagom za LEBRONA JAMES-a, HEAT I EASTERN CONFERENCE!!! &^@4( &^@4( &^@4( &^@4( &^@4(
      FUCK the Bryant, FUCK the L.A., FUCK the Hollywood, FUCK the Western Conference! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
      [/quote]
      GO HEAT!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

www.facebook.com/home.php#!/pages/Miami-HEAT-Serbia/115297971868070!!!ZA SVE NAVIJAČE MAJAMIJA!!!!!

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3109.msg217975#msg217975 date=1293297467]
          Losa utakmica od pocetka, niko nista ne moze da pogodi. #%d* #%d* #%d*
          Al' ne treba ih kriviti, ko jos moze da igra u 12 sati. #%d*

Daj Boze da se Deng malo probudi, jeste provalili kako svaki udvajaju Boozer-a i to bas Fields koji cuva Bogans-a. Zato je Korver kljuc veceras, kurac ce njega smeti da ostavljaju samog.
          [/quote]
          Pa upravo to,to je i meni palo na pamet.

Nego ne kontam ljudi kako postujete za vreme meca?Ja kad nesto gledam,ne mogu da budem na forumu.
          sigpic

Comment

Pa postujemo za vreme tajm auta ili pauza izmedju cetvrtina @(*6sd$%
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3109.msg217975#msg217975 date=1293297467]
              Losa utakmica od pocetka, niko nista ne moze da pogodi. #%d* #%d* #%d*

[/quote]

polako, prvi quarter je tek podgrevanje $#^%RT jbt, koja uzivancija danas $8#a
              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Meni se svidja kako igra Tony Douglas.Pravi timski igrac,i solidan defanzivac za razliku od ostalih u Knicksima.
                sigpic

Comment

Tako je momci, odbrana, odbrana i samo odbrana, naterati njih da igraju u nasem ritmu, pa da vidimo sta ce da urade.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Za sad je dobro,lagano prelazimo u vodjstvo posle pocetnog minusa,ne deluje ovo lose za sad @R&}*
                    sigpic

Comment

Problem je sto Rose mora da uzme 50 suteva da bismo mi pobedili, Dung ne moze nista da pogodi.
                      sigpic

Comment

Deng je stvarno ocajan #%d* #%d*

Boozer odigrao odlicno,nisu mu sudili nekoliko cistih faulova na kraju al dobro,trenutno 54-52 bice neizvesno do kraja ali ja verujem u pobedu
                        sigpic

Comment

Konacno imamo ono sto nam je falilo jedno 10 godina, 2 igraca koja mogu da postignu poene u svakom trenutku.
                          Boozer skida teret sa Rose-ovih ledja, to se savrseno dobro videlo u drugom delu druge cetvrtine. Sad slobodno neka se svi fokusiraju na Rose-a kada krece na prodor, on ce pronaci Boozer-a slobodnog u svakom momentu.
                          I sta sam rekao za Korver-a, 2-2 za 3 uz nekoliko lepih asistencija, kakav crni Bogans, njega NY bukvalno ni ne vidi u napadu.
                          sigpic

Comment

Dobra utakmica nadam se da ce biti neizvesno do kraja.Knicksi pocinju bar malo da igraju i odbranu,pogotovu kad igraju Douglas i Turiaf.

Onaj Galinari,znaci decko nista ne vidi,ocajan pregled igre.Koliko samo puta kad krene u prodor ima samog igraca po 45 stepeni,najcesce Fieldsa i nikad da izbaci pas.Deng uzas danas,glumi Bogansa. h5g6k8 Korver je raspolozen za sut,treba vise da igra.Ne znam zasto Thomas nije vise igrao pre povrede Noah-e.Odlican backup centar.Amare ulazi u svoj ritam,verovatno opet ide preko 30.

Sve u svemu dobra uvertira za sve sto nas ceka veceras.
                            sigpic

Comment

Sad sam se tek ukljucio u utakmicu,nisam mogao pre.I pomislih da igraju Turska vs. Saudijska Arabija. $#^%RT
                              sigpic

Comment

I opet jebene palijetine iz NY-a, kako ih samo mrzim. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                                sigpic

Comment

Working...
                                X