Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 8 (13.December - 19.December)

Ma ja cu odgledati prvo poluvreme L.A.-a i odo spavati,moram u skoli odgovarati sutra 4 predmeta! $%&5qw7
    Zbog toga mi se i ne gleda NY-Boston,gledao bih tu utakmicu da mogu ostati do 4 sata budan.
    sigpic

Comment

Gasol gori od Amare-a $#^%RT ,kako volim kad u prvom poluvremenu pogodim da ce neki igrac dati vise poena od ponudjenog,Gasol apsolviran $#^%RT ,ostali jos Allen,Igoudala,Scola i San Antonio.
      TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Allen je najefikasniji u Bostonu,9 poena...u drugom poluvremenu jos toliko i pogodio si. %QWT&W

sigpic

Comment

JC , po meni je to prolaz

Ja od NBA-a imam Lakerse i Dallas , i jos Pittsburgh NHL , vode 1-0 .

Sta mislite moze li Dallas izgubiti ikako od Portlanda ? $%&5qw7
          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Ali mi se zato Igoudala raspuco pravo #%d* ,Bullsi zasad rutinski.
            TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

Comment

Od putujuce bolnice moze svako da izgubi jbg, ali ne verujem da ce Dallas vezati 2 poraza kod kuce. @(*6sd$%
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3092.msg214803#msg214803 date=1292461552]
                Od putujuce bolnice moze svako da izgubi jbg, ali ne verujem da ce Dallas vezati 2 poraza kod kuce. @(*6sd$%
                [/quote]

&amp;*#GI(]

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3092.msg214803#msg214803 date=1292461552]
                  [/quote]

&amp;*#GI(]
                  JC brzi. h5g6k8

Ja sada idem spavati,zadovoljan sam igrom Odoma i Gasola,a kao sto to cesto biva,nezadovoljan Barnes-om.
                  59-37 poluvreme.
                  Srecno NY i Amare-u,nadam se da ce me i oni sutra obradovati,pored silnih petica koje cu dobiti. I#^@8 $#^%RT
                  sigpic

Comment

Kako Booz dominira. &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]
                    Poigravanje i to sa Rose-om koji samo stoji i gleda i pazi kako da ne pogorsa povredu. Ne moz&#039; bolje. @R&amp;}*

EDIT: Boston primio 58 poena za poluvreme, pa ljudi moji gde je tu odbrana. #%d*
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Rossonero link=topic=3092.msg214777#msg214777 date=1292457585]
                      Za dobreeeeee pare cekam ove parove..

San Antonio - Milwaukee 1

Oklahoma - Houston 1

Wade 24.5 + ( Wade da ce dat 25 koseva il vise od toga )

Philadelphia - La Clippers 1

Phoenix - Minnesota 1

ajmo nba fantomi moze li se ovo proc $#^%RT

HVALAAAAAAA %&amp;ES7
                      [/quote]

San Antonio i Klipersi - H2

Comment

Izgleda da ce Noah morati na operaciju povredjenog palca, pauza 10 nedelja. #%d* #%d* #%d* &amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6
                        sigpic

Comment

Odakle ti ta informacija,ako je tacna ovo je veliki hendikep #%d*

Comment

http://www.chicagobreakingsports.com...ght-thumb.html

&amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6

E jbt, prosle godine plantar faciitis, sad kad taman tim pocinje da se uigrava jebenih 10 nedelja i onda cemo u PO-u da naletimo na Boston. &amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6

sigpic

Comment

Ljudi, sta je sa Rondom, citam da se povredio?
                              sigpic

Comment

Evo ga igra protiv New Yorka,sto mi se raspuco Igoudala ljubi ga majka $#^%RT ,ostalo mi jos San Antonio i Scola vise od 20 poena,ali ne ceko vala Scolu pa da su i milioni u pitanju,valja spavat.

Comment

Working...
                                X