Re: Week 7 (6.December - 12.December)

Comment

Comment

Derrick Rose Near Half-Court Buzzer Beater

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3078.msg211353#msg211353 date=1291693314]
            Isprasene pickice iz OKC-a, da sudije nisu pocele da seru u zadnjoj cetvrtini bilo bi i preko 15, al' to uopste nije bitno.
            Gostovanje Cleveland-u u sredu, pa BTB za vikend, jedva cekam petak i mec protiv LA-a. $a$7#

Derrick nije mogao da kupi kos, ali je zato pogodio trojku sa malo manje od pola terena za kraj trece, videcete sigurno ujutru, jos nisu izbacili na YT.
            [/quote]

koji si amerikanac onaj najgori analiticar sa ESPN-a... to buy a bucket! &*#GI(] &*#GI(]

Comment

Peković očajan //h*svb

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

[quote author=7up link=topic=3078.msg211351#msg211351 date=1291692851]
                      [quote author=T-Mac link=topic=3078.msg211314#msg211314 date=1291679058]
                      [quote author=Joe Cole 10 link=topic=3078.msg211313#msg211313 date=1291678803]
                      Meni je drag i Westbrook,ali najvise ih volim i cjenim zbog Durant-a,mali je sigurno medju 3 najbolja igraca lige,a tako je skroman.
                      [/quote]
                      Upravo to, to je jedan od najvecih razloga zasto volim Rose-a i KD i on su potpuno slicni kao osobe, nije ni cudo sto su sjajni drugari. Dok su na drugoj strani Green i Westbrook totalne suprotnosti, barem tako izgleda na terenu.
                      [/quote]
                      A zamisli Durenta zajedno u Cikagu sa Rozom ? Kakav bi to tandem bio ,verovatno za prsten ,kao simpatizer Chikaga skakao bih od srece da se to nekim cudom desi . :fc-[

[/quote]

A zamislite Rouza u Oklahomi zajedno sa Durentom. Smorili ste vise sa tim Cikagom. Ima jos 29 ekipa u ligi. Nemam ja nista protiv njih samo kazem da se vise od pola diskusija ovde svodi na Cikago. Inace Beogradka Arena je pravljena po ugledu na Cikagov Junajted Centar, samo je kod nas krovna konstukcija od betona (jer je jeftinije), a kod njih od celika.

BEOGRADSKA ARENA

UNITED CENTER

Comment

Niko nikom ne brani da prica o cemu god hoce. @(*6sd$%
                        Ali, kapiram da ce navijaci nekog tima najvise pricati o njemu, a ne o necem desetom. Ja licno na sta god da naidjem vezano za ligu kacim na forum i trudim se da ovo izgleda sto bolje. @(*6sd$%

Nocas nema zanimljivih meceva, jedino Phoenix - Portland. Nesto mi se cini da bi mozda NJ mogao do pobede u Phillips Arena-i i Charlotte protiv Denver-a. (%fsd%&j
                        sigpic

Comment

[quote author=mj12 link=topic=3078.msg211492#msg211492 date=1291743088]
                          Inace Beogradka Arena je pravljena po ugledu na Cikagov Junajted Centar, samo je kod nas krovna konstukcija od betona (jer je jeftinije), a kod njih od celika.[/quote]
                          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3078.msg211498#msg211498 date=1291746555]
                            Nocas nema zanimljivih meceva, jedino Phoenix - Portland. Nesto mi se cini da bi mozda NJ mogao do pobede u Phillips Arena-i i Charlotte protiv Denver-a. (%fsd%&j
                            [/quote]
                            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Znam, ali Atlanta je bez JJ-a i sinoc su igrali tezak mec protiv Orlando-a, pa mi se nesto cini da bi Njets-i mogli do iznenadjenja. (%fsd%&j
                              Samo osecaj i neka moja luda racunica, nista vise. $#^%RT
                              A, Denver ima problema na gostovanjima po istoku, pa bi Charlotte mogao da ih isece odbranom, red je da i oni dobiju neki jaci tim konacno.
                              sigpic

Comment

pored jj atlanta ce igrati veceras i bez marvina... kec bi trebao da bude, al missim da je sigurnije odigrati under *#AI&D

Comment

Working...
                                X