X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 7 (6.December - 12.December)

Oh what a play by Igoudala!
    I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Lepo igra Filadelfija ali bice ovo jos jedna ona pobeda koja pokazuje zasto je BOSTON sampionska ekipa h5g6k8 h5g6k8 h5g6k8
      Poseti Limundo, ima mnogo dobrih aukcija:

Comment

[quote author=Popaj77 link=topic=3078.msg212213#msg212213 date=1291941702]
        [quote author=Black Mamba 24 link=topic=3078.msg212160#msg212160 date=1291932589]
        Jeste primetili kako su nakog Fischerovog game winnera navijaci iza kosa,ali bukvalno svi,skocili sa odusevljenjem...iako su Clippersi bili domacini?Pa navija li 5% L.A.-a za Clipperse??? #&^Dk*
        Ja sam fan Lakersa,ali bih voleo da postoji neko vece rivalstvo izmedju ta dva tima.
        [/quote][/quote]

Procenat navijaca koji imaju timovi u Kaliforniji:

Klipersi 5%
        Kingsi 17%
        Ratnici 30%
        Lejkersi 48%

Comment

[quote author=HELL link=topic=3078.msg212216#msg212216 date=1291947580]
          Lepo igra Filadelfija ali bice ovo jos jedna ona pobeda koja pokazuje zasto je BOSTON sampionska ekipa h5g6k8 h5g6k8 h5g6k8
          [/quote]
          KG za pobedu #$&+|r #$&+|r #$&+|r
          Poseti Limundo, ima mnogo dobrih aukcija:

Comment

[quote author=HELL link=topic=3078.msg212219#msg212219 date=1291952761]
            [quote author=HELL link=topic=3078.msg212216#msg212216 date=1291947580]
            [/quote]
            KG za pobedu #$&+|r #$&+|r #$&+|r
            [/quote]
            nastavlja se praksa od sinoc sa game winnerom

Comment

Auuuuu sta radi Hauard, jede malu decu za dorucak h5g6k8

Comment

Jebem ti Portland, Howard im da 18 poena za cetvrtinu. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Portland pobedio 97:83. Nisam skoro gledao ruzniju utakmicu #&^Dk* Dobro jutro

Comment

A, ja se nisam skoro vise iznervirao. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    Zadnji napad u prvom poluvremenu Aldridge sutira trojku, a pre toga su dozvolili da im Howard da 18 poena. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    Izbise mi 6500 iz dzepa. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

loodilo vecheras

LAL@CHI OKC@NOH ATL@SAS ORL@UTA MIA@GSW i naravno osveta Nuggetsima za proslu sezonu $#^%RT
                            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=NF9Qz...ayer_embedded#!
                              &*#GI(] i cant wait to see beasly play defense &8@^J &*#GI(]

Comment

Nista izgleda od mog under-a na Charlotte. $#^%RT
                                Dobro, bar ce nadam se doci dvojka sa hendikepom.

EDIT: E moji Bobcats-i, kad vama Indiana da 57 poena za poluvreme... #%d*
                                EDIt 2: Je l' moguce da oni usred najave pustise cupavog Gasol-a kako se igra u klupi. #%d*
                                sigpic

Comment

Working...
                                X