Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Week 5 (22. November - 28. November)

Ocajan Wade, 2/7 iz igre.

Comment

E do qrca... West sjebo ruku, ode u svlačionicu...

Comment

Au, ljudi moji Minesota rastura San Antonio.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3042.msg203954#msg203954 date=1290647570]
          Samo da kazem da je Pedja bio u startnoj petorci.
          [/quote]
          Nije usao je u igru krajem druge cetvrtine...
          Osmeh ceo dvorane i Leandrinja Barbose kad je pogodio trojku... Neprocenljivo!
          I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Majami gubi na poluvremenu 8 razilke.

Comment

Ajde neko na brzaka da mi objasni kako izgleda prepucavanje Magic - Heat, mada ionako necu gledati utakmicu. h5g6k8
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

HOU i GSW se raspucali, znao sam da ce biti plus koseva, ali u kladionici mi pogresili, a tek sam malo pre uvideo. #%d*

Comment

Rose u zadnjoj sekundi prvog napada za 3, pa kako je bre pocelo dobro!

EDIT: Po obicaju sam urekao, pa nigde odbrane bre nema. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6

EDIT 2: Ako ne prodjemo bez 30 razlike, nista nismo uradili, ponavlja se NY... #%d*
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vejd i Elis u kanalu

Comment

Za sad Milicic 16 poena i 8 skokova.

Comment

Na poluvremenu 12 razlike, Noah i Rose su vidno umorni, Taj ne igra i tesko ce se ovo preokrenuti, ali samo malo da se ukljuci mozak, zaigra odbrana i iskljuce nepotrebne izgubljene lopte mozemo se iscupati jer smo daleko bolji tim od Phoenix-a.

Vidim da je Magic vrlo blizu pobede, nista neocekivano, bar za mene.
                        sigpic

Comment

Kako je lepo videti ponovo Shaq 25 poena 11 skokova &(/+q

aj ko je gledao neka napise zasto je Jameer Nelson izbacen sa utakmice??

ahahaa u zivotu nisam video jadniji raspored za cetvrtak!! TNT doubleheaderi su bili sve sami derbiji a sutra

Washington - Atlanta, Sacramento - Clippersi

Comment

Nelson se uneo u lice Edi Hausu, valjda ga je opsovao ili tako nesto...
                            sigpic

Comment

Zato sto je sutra Thanksgiving i svi ce gledati NFL, to im je neka tradicija... Jos igraju Cowgirls-i protiv Saints-a, tako da nista cudno.
                              A, Nelson je dobio drugu tehnicku zato sto je preko pogledao House-a i malo ga odgurnuo, samo da znas Melo kakav je to pogled bio... Ja mislim da bi ga ubio da ga je gledao jos 3 sekunde...
                              Strasno kakva pickarska liga postaje NBA. #%d*
                              sigpic

Comment

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

au jbt kakve gluposti! secam se perioda kad su se shaq i barkli tukli pesnicama pod koshevima , a pogle sad #%d*

Comment

Working...
                                X