Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Week 2 (1.November - 7. November)

O jebem ti, kako mrzim ove userske ekipe, ne znam da li su promasili neku trojku u prvoj cetvrtini. #%d* $JS}| $JS}| $JS}|
    Ali, izgubljenih lopti, to me najvise izludjuje...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Mora se bolje u odbrani, a sto se tica suta, bolje da ih kenja sad, nego kasnije...
      sigpic

Comment

Sa ovakvom igrom Bulsa, kelti bi trebalo sutra da ih špčiste $%&5@$A

Comment

Nije dobro, nikako #%d*
          sigpic

Comment

Ponavlja se Detroit... #%d*
            Ovaj CJ Watson je kurac od igraca, a samim tim i cela klupa. Kad plejmejker ne zna da organizuje napade i sam ih zavrsava nema tu sta da se prica.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Svi imate pozdrav od Galinarija i Stodemajera.

Comment

Dal je moguce da covek uzme loptu, pretrci ceo teren i da kos a odbrane k'o i da nema #%d*
                sigpic

Comment

Knicks-i nas ubise u skoku, pa naravno kad SCALABRINE ima vecu minutazu od Asik-a i Gibson-a. $JS}| $JS}| $JS}|
                  sigpic

Comment

Kako me nervira ovaj Gallinari, pogledajte koliko je to maloumna faca, izgleda kao da ne zna gde se nalazi. #&^Dk*
                    Al' ovo kenjanje mora stati, a Bulls-i ce stegnuti u odbranu u nastavku, tako da moze ovo jos da se dobije.
                    sigpic

Comment

Ja se ne sećam da je Scalabrine ulazio kod kelta u drugom delu sezone uopšte??

Comment

Gde vam je sad Deng, serem se u njegovih 40 poena, pojavi se na svakoj 10. utakmici...
                        sigpic

Comment

Ovaj Scalabrini je bilde zesci, ne znam gde ga nadjose #%d*
                          sigpic

Comment

Rose pogodio trojku, Noah napravi 3 sekunde u reketu. #%d* #%d* #%d*
                            Koliko izgubljenih lopti, dopustenih ofanzivnih skokova, generalno ocajna odbrana... Ovo nisu Bulls-i iz prosle utakmice i zadnjih 10 minuta protiv Detroita.

EDIT: 21 bilo protiv Detroita, 21 bilo veceras...
                            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2981.msg189279#msg189279 date=1288919917]
                              Rose pogodio trojku, Noah napravi 3 sekunde u reketu. #%d* #%d* #%d*
                              Koliko izgubljenih lopti, dopustenih ofanzivnih skokova, generalno ocajna odbrana... Ovo nisu Bulls-i iz prosle utakmice i zadnjih 10 minuta protiv Detroita.

EDIT: 21 bilo protiv Detroita, 21 bilo veceras...
                              [/quote]

Protiv Detroita je bilo 19 cini mi se a veceras je 18
                              sigpic

Comment

Nisam mislio na poluvreme, nego na najvecu prednost. @(*6sd$%
                                Znam da oduzimam jbg. $#^%RT

I evo jedan sjajan komentar:

if Rose is going to play like Rondo

than Bogans better start playing like Ray Allen, Deng like Pierce, Noah like Garnett and Taj like Shaq

Tako da, Derrick, napadaj kos, jebes asistencije, skokove i sve ostalo, trebaju nam poeni.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X