Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

[quote author=caniggia7 link=topic=2955.msg218396#msg218396 date=1293394150]
    [quote author=DovlaBGD link=topic=2955.msg218394#msg218394 date=1293394039]
    Zasto ona dvojica likova ne prenose tekmu veceras? A ni sinoc nisu,nego kovacic obe ^&*ST*^#
    [/quote]
    A ko da je bitno kad su svi dobri. @(*6sd$%
    [/quote] Pitam samo,njih dvojica su mi nekako gotivniji,ali svi su dobri slazem se.

Comment

Meni su svi gotivni, i Ilija i Darko,jedino sto trecem ne mogu nikako ime da zapamtim,ako neko moze neka kaze kako se zove. %QWT&W
      sigpic

Comment

Jeste i Ilija dobar, ali Dare i Srdjan razvaljuju.
        Ja sam mislio da ste sinoc uzivali uz njih komentar, ali znaci Kovacic je radio i to. #%d*
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg218399#msg218399 date=1293394309]
          Jeste i Ilija dobar, ali Dare i Srdjan razvaljuju.
          Ja sam mislio da ste sinoc uzivali uz njih komentar, ali znaci Kovacic je radio i to. #%d*
          [/quote]
          Kako se Srdjan preziva?

Pa dobar je i Ilija,meni su ovi malo bolji,ali dobar je,nije ko Milojko Pantic u fudbalu da lupa i pojma nema.
          sigpic

Comment

Realno ilijina "Booooooomba" je neprocenjiva $#^%RT

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

Evo i za hardcore fanove, breakdown sedmog meca NBA finala 1970. godine izmedju Lakers-a i Knicks-a.
                U glavnoj ulozi dr Jerry West. h5g6k8

RetroBreakdown: 1970 NBA Finals Game 7 - Lakers at Knicks - Jerry West Goes South
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ovo bi moglo biti zanimljivo... (%fsd%&j

http://www.rumorpress.net/
                  sigpic

Comment

Ako Mayo dodje(mada tesko ce to izvesti),Bullsi su po meni sigurni u finalu istoka

Comment

Rockets-i stavili Yao-a na trading block.

http://sports.yahoo.com/nba/news;_yl...orockets122710
                      sigpic

Comment

Pozdrav ljudi! Da li neko zna gde bih mogao da gledam cele NBA utakmice reprize? Ne ide mi u glavu da bas ne postoji takav sajt! $JS}| (*#^R^

Comment

Dobrodosao Nenade na forum, uzivaj (*#^R^

Pa ima takav sajt, samo uplati League Pass. $#^%RT
                          Zezam se, ako hoces ja mogu da ti dam sajt odakle se skidaju cele tekme. @(*6sd$%
                          sigpic

Comment

Pozdrav Nenade i dobrodosao. $#^%RT (*#^R^
                            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Vidim da se i Kevinu Lavu dopada LeBronova ideja ( a izgleda da i nije samo njegova) o smanjenju broja klubova i koncentraciji vise boljih igraca u jednom timu. Iako mislim da zbog politike i novca nece doci do realizacije ovog predloga, u potpunosti bih podrzao James-a jer mislim bi se na taj nacin stvarno poboljsao kvalitet lige! #$&+|r

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

Rockets-i pricaju sa Kings-ima i Bobcats-ima oko Ming-a.
                                Pitanje je sta mogu da dobiju, a od Sacto-a su trazili Cousins-a.

http://www.chron.com/disp/story.mpl/...n/7355667.html
                                sigpic

Comment

Working...
                                X