Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Joe Johnson povredio desni lakat i pauzirace od 4-6 nedelja.

http://sports.yahoo.com/nba/news?slu...wks-johnsonout
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Evo jedan zanimljiv tekst o ljudima koji su na trading block-u.

http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=18080
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Philadelphia i definitivno zeli da trejduje Iguodala-u, a ekipa koja ga najvise zeli su Cleveland Cavaliers-i. Mada opet, ne znam koliko se to Iggy-u svidja jer je izjavio da zeli u pobednicki tim, a ruku na srce Cavs-i to nisu.

http://morningjournal.com/articles/2...c275637457.txt

Allen Iverson bi mogao jako brzo da napusti Tursku i vrati se u Ameriku...

http://probasketballtalk.nbcsports.c...es-it/related/
        sigpic

Comment

Ne znam koga bi Cleveland mogao da ponudi za Iguadalu ?? Verovatno nekog pika sledece godine jer ce ovde definitvno biti lose plasirani .

Comment

ma nece on u neki prosecan tim. on to ima i u sixersima. hoce covek u bolji tim. pa videcemo. mada ne verujem da postoji tim sa kojim bi menjali glavu za glavu. veroavtno on,za 2 igraca. videcemo. nista od ovoga se ne bi pricalo i nagadjalo da su pogodili sa evanom turnerom. ili bi iggy ostao,ili bi odma otisao. sad je poprilicno teska odluka.

Comment

Analiza meca Houston - Memphis od pre par dana u kojem su Rockets-i bukvalno zapalili Grizzlies-e...

NBA 2K11: Houston Rockets at Memphis Grizzlies - There Is No D in Grizzlie
              sigpic

Comment

IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

Blake Griffin ili Kevin Love??? (%fsd%&j (%fsd%&j (%fsd%&j

Comment

Tolliver povredio ligamente kolena i pauzirace najmanje 6 nedelja.

http://sports.yahoo.com/nba/rumors/p...urn=nba-292568
                    sigpic

Comment

Melovi poslednji dani u Denver-u mozda vec stizu!!!

http://ken-berger.blogs.cbssports.co...=rss_blogs_NBA

Ocigledno da je upravi dokurcilo, tim im izgleda potpuno letargicno i bezvoljno, bez potrebe se unosi nervoza i mislim da bi pravi potez bio da ga trejduju sto pre, dobiju neke mlade igrace i pokusaju da spasu ovu sezonu koliko je to moguce.
                      Anthony-eva jedina zelja je ocigledno New York, ali je pitanje kakav bi im tim ostao posle odlaska Galinari-a, Chandler-a i Randolph-a u Colorado.
                      sigpic

Comment

[quote author=Drazen 3 link=topic=2955.msg211494#msg211494 date=1291744096]
                        Blake Griffin ili Kevin Love??? (%fsd%&j (%fsd%&j (%fsd%&j
                        [/quote]
                        Blake Griffin @(*6sd$%
                        sigpic

Comment

Tu su negdje , ali mislim da ce Griffin vise postici u karijeri %QWT&W
                          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Jeste Grifin bolji, ali ja vise cenim Lava.

Comment

Kad se gledaju kroz neke parametre to izgleda ovako
                              Blake Griffin vs Kevin Love
                              1989 -1988
                              1. pik-5.pik
                              1. sezona-3. sezona
                              jaci fizicki-jaci tehnicki
                              Belac-Belac h5g6k8
                              PS:Sek sledece godine u Evropi h5g6k8

Comment

I to opet Besiktas u akciji. h5g6k8
                                Bas me zanima da li ce AI novu godinu docekati u Istanbulu. h5g6k8
                                sigpic

Comment

Working...
                                X