Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja se slazem sa Ljubom po pitanju JR.Takav saban ne treba Cikagu...treba im vise igrac koji moze da doprinese boljem napadu Cikaga i da ne bude rupa u Cikagovoj odbrani.A JR ne igra odbranu na nivou kakav treba Cikagu.Ocekujem da Oklahoma ocisti Denver.

Comment

• Pre 5-6 dana sam pitao da li se zna nesto o prenosu drafta. Ima li nekih novosti ?

Comment

• Mislim da nazalost nece biti, ali pitacu jos jednom.
        Ne brini, bice na forumu extra stream, ispratice se sve to kako treba... ;)
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• NBA ocekuje da Kings-i ostanu u Sacto-u!

http://www.latimes.com/sports/la-sp-...,7538878.story
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja se izvinjavam na 3 posta zaredom, al' posto niko nista ne pise moram...

Donatas Motiejunas i jedan od najzanimljivijih mladih igraca sveta, brazilski centar Lucas Nogueira su se prijavili za predstojeci draft.
            sigpic

Comment

• Pogorsalo se stanje Amar'e-a, pod velikim znakom pitanja je za tekmu br.4.

Nemaju Knicks-i srece definitivno.

http://www.nba.com/2011/news/04/23/s...s=iref:nbahpt2
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• New York ima vremena do petka da odluci sta ce sa Billups-om, kao i sa Williams-om koji je spreman i na jednogodisnji ugovor samo da ostane u Knicks-ima.
                sigpic

Comment

• Carlos Delfino ce i naredne sezone biti clan Milwaukee Bucks-a, tim je iskoristio opciju u njegovom ugovoru za sledecu godinu i primace 3.5 miliona dolara.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    New York ima vremena do petka da odluci sta ce sa Billups-om, kao i sa Williams-om koji je spreman i na jednogodisnji ugovor samo da ostane u Knicks-ima.
                    Trebalo bi da ostane Billups još jednu sezonu pred dolazak CP3-a, a koji Williams je ovo, Shawne ili Shelden? Ako je ovaj prvi onda treba da ostane 100% bez razmišljanja a ako je ovaj drugi onda treba dobro da se razmisli...
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Sjajna vest za navijace Miami Heat-a, Udonis Haslem se vraca na parket, verovatno u sledecoj rundi PO-a. Odradio je drugi puni trening sa ekipom i oseca mnogo manje bola nego sto je to ocekivao. Ocekuje se njegov povratak na pocetku sledece serije.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                        Sjajna vest za navijace Miami Heat-a, Udonis Haslem se vraca na parket, verovatno u sledecoj rundi PO-a. Odradio je drugi puni trening sa ekipom i oseca mnogo manje bola nego sto je to ocekivao. Ocekuje se njegov povratak na pocetku sledece serije.
                        E to ima da bude dranje!

Comment

• Keith Smart vise nije trener GS Warriors-a, a NY Knicks ce zadrzati Chauncey Billups-a i naredne sezone, Billups ce dobiti 14.2 miliona.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                            Sjajna vest za navijace Miami Heat-a, Udonis Haslem se vraca na parket, verovatno u sledecoj rundi PO-a. Odradio je drugi puni trening sa ekipom i oseca mnogo manje bola nego sto je to ocekivao. Ocekuje se njegov povratak na pocetku sledece serije.
                            MIAMI—
                            Miami Heat forward Udonis Haslem may have received the most encouraging sign in his attempt to return from early-season foot surgery.

Haslem participated in Wednesday’s morning shootaround, marking his first consecutive practices since he underwent surgery in November to repair ligament damage in his left foot. The injury occurred Nov. 20 against the Memphis Grizzlies, sidelining him the remainder of the season.

The question now is will the Heat get back their emotional leader. Heat coach Erik Spolestra said there remains no timetable, but said the back-to-back workouts were a positive sign.

“He went through today so he is making progress,” Spoelstra said. “He went through the full contact practice (Tuesday) and he was able to respond and go through the shootaround today. That’s the first time he’s been able to do that.”

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

• Nesto mi pade na pamet jedna potencijalna diskusija

Ako San Antonio ispadne u prvoj rundi,a verovatno i hoce,sta mislite sta treba da rade u sledecoj sezoni ili sledecih par sezona...da li neka rekonstrukcija tima,neki trejdovi? Oni nemaju niti jednog mladog ekstra talentovanog igraca. Najveci talenat im je Blair,a mislim da on nikad nece biti all star igrac. Oko cega graditi ekipu? Ili samo malo popunjavati i nadati se necemu sto nece skoro doci (prsten).

Comment

• Billups ostaje ali pogledajte ovo:

The Knicks would have been obligated to pay Billups only $3.7 million if they cut him within five days after the season. Instead, he will be on the books for $14.2 million next season.

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ap-knicks-billups

Već se razmišlja o CP3 za 2012, a Billups može da pomogne dosta Amar'e-ju i Carmelo-u u svojoj prvoj punoj sezoni za Knicks-e...
                                Last edited by Il Capitano; 28-04-11, 07:51.
                                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X