Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Boston je zaista napravio odlicnu stvar,dobili su 2 odlicna igraca u reketu a dali Perkinsa kom je isticao ugovor i trebao je u Miami sledece sezone.Odlicno su se pojacali a nisu dali najvecem rivalu na istoku da se pojaca.Tako se radi,to je posao. @R&}*
    sigpic

Comment

[quote author=S-Nash link=topic=2955.msg254807#msg254807 date=1298578247]
      Boston je zaista napravio odlicnu stvar,dobili su 2 odlicna igraca u reketu a dali Perkinsa kom je isticao ugovor i trebao je u Miami sledece sezone.Odlicno su se pojacali a nisu dali najvecem rivalu na istoku da se pojaca.Tako se radi,to je posao. @R&}*
      [/quote]

uze mi rec iz usta... apsolutno se slazem
      http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Michael Dugat: Sounds like players involved are Perkins, Nate Robinson for Krstic and Green. Per @Adrian Wojnarowski 1 minute ago

WojYahooNBA:
        Oklahoma City has acquired center Nazr Mohammed from Charlotte for D.J. White and Mo Peterson, source tells Y! Sports.

EDIT: O Boze, kakva gomila nesposobnih debila, dodje mi da jaucem...

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg254805#msg254805 date=1298578219]
          Naravno da nije kad nemaju koga da ponude.

Ahahahahahahahaha, sad ne mogu da nadjem post onog lika sto je rekao da smo doveli SG-a. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
          Ovde jebe lud zbunjenog, a i ja budala umesto da odem da spavam i da vidim posle sta je bilo serem ovde za kompjuterom.
          [/quote]

Comment

Brooks je odlican ali mi smo na pleju odlicno popunjeni,Dragic je odlican backup i imamo najboljeg pleja lige,al vazno da tele Lopez ostaje. #%d* #%d* #%d*
            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg254809#msg254809 date=1298578296]
              Perkins, Nate Robinson
              [/quote]

e ovo vec ima smisla

Comment

Idemo dalje, ne secam se kad je zadnji put pred deadline bila ovakva ludnica!!!

WojYahooNBA:
                Charlotte's Gerald Wallace has been traded to Portland, a league source tells Y!

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

A ja malo pre napisao da Wallace definitivno ostaje u sarlotu $JS}| $JS}| $JS}|

Comment

Report: Perkins and Robinson Traded to Thunder for Green and Kristic
                    http://www.celticsblog.com/2011/2/24...en-and-kristic

Comment

Kada je ovome kraj????

Ovi iz oklahome ispadose najgluplji, sta oni dadose za perkinsa i robinsona...ccccc ;(

Comment

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                        I zvanicno smo dobili kurac, idem da spavam.
                        sigpic

Comment

WojYahooNBA:
                          Portland will send Joel Przybilla and a 2nd round draft pick to Charlotte for Gerald Wallace, source says.
                          sigpic

Comment

I nate na svom facebooku napisao, citiram :"
                            All I can say is wowzers"
                            sta god to znacilo!!

http://www.facebook.com/#!/NateRobinson

Comment

[quote author=Denesis link=topic=2955.msg254823#msg254823 date=1298578794]

Ovi iz oklahome ispadose najgluplji, sta oni dadose za perkinsa i robinsona...ccccc ;(
                              [/quote]

pa i nisu bas ispali glupi... pogledaj na blogu Celticsa, svi se iscudjavaju kakvu je glupost Boston uradio ^&*ST*^#

ovako prvo za Perkinsa sam se cudio, ali kad dodas Robinsona, koji u Celticsima maltene nije ni igrao, onda se cini nekako egal... (pogledah sad statistiku 14.7 minuta average... u Oklahomi ce sigurno vise)

Comment

Dobar je posao napravio portland ovim trejdom...

Comment

Working...
                                X