Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Week 1 (26.October - 31. October)

Kako samo igra Brook Lopez &8@^J &8@^J &8@^J

Tyreke je postao ocajan cim sam ga pohvalio &*#GI(] &*#GI(]

Da li vam se cini da je Casspi promenio izbacaj ? (%fsd%&j
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2954.msg185833#msg185833 date=1288395045]
      Jebalo me vise poena, Toronto i Cleveland ne mogu da daju kos po vise od 2 minuta. #%d*
      [/quote]

Polako tek je 1. cetvrtina

Comment

Zato kod mene Igoudala vec 7 poena,a treba mi da ce dati vise od 16.
        TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Kako zavidim vasim kladionicama i opcijama koje imaju &8@^J &8@^J

sutra idem u mozzart nema druge #%d*

Comment

Imate u meridianu neku slobodnu igru, kazete onom tamo sta cete da odigrate i on vam odredi kvotu. Jeste culi za to?

Comment

Dobro je, 44 poena za prvu, kako je krenulo mislio sam da nece biti ni 30.

Sto se ostalih tekmi tice, Charlotte vodi, Atlanta vodi, Jersey vodi... +*@WT*48*
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2954.msg185839#msg185839 date=1288395606]
                Dobro je, 44 poena za prvu, kako je krenulo mislio sam da nece biti ni 30.

Sto se ostalih tekmi tice, Charlotte vodi, Atlanta vodi, Jersey vodi... +*@WT*48*
                [/quote]

Sve ide po planu.

Comment

Zar kod vas nema nigdje da se kladi na to,nema mi nista bolje nek odigrati hoce li dati vise ili manje poena i onda gledat utakmicu.

EDIT:Raspucali se Toronto i Clevleand.
                  TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

Comment

Ma ima, samo treba pogoditi u kojoj kladionici jbg, posto ih ima mali milion.

Toronto i Cleveland se raspucali, pa to sam i ocekivao brzu kosarku sa dosta suteva. &8@^J
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2954.msg185843#msg185843 date=1288395853]
                      Ma ima, samo treba pogoditi u kojoj kladionici jbg, posto ih ima mali milion.

Toronto i Cleveland se raspucali, pa to sam i ocekivao brzu kosarku sa dosta suteva. &8@^J
                      [/quote]

Samo se brinem za Dalas, dal ce da ih napuni sa 11 ili vise razlike. To je najza*ebanija.

Comment

Evo Atlanta povecava razliku,a Boston gubi 6-0.

Comment

Boston 2 minuta ne moze kos da da,mnogo izgubljenih lopti,ali popravice oni to
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Au, kakav sudar Shaq-a i Stodemajera. Jeste videli?

Comment

Odneo ga Amare,uplasio sam se isprva da nije neka povreda ali nije mu nista...11-4 vodi Njujork
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Dakle ovaj Shaq potrošač lopti kakvog nema.... di baš u Boston da dođe #%d*

Comment

Working...
                                X