• Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Znas sta bi bilo do jaja? Da je Uki stvarno iskoristio savet
    U 50 evra da jeste.

Comment

Znas sta bi bilo do jaja? Da je Uki stvarno iskoristio savet
      I da je sve snimio i stavio na YT. 100k gledanja instant.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Jedna jedina!

ja sam ovu igricu obozavao da igram

Spoiler

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
          I da je sve snimio i stavio na YT. 100k gledanja instant.
          How to change channels without remote control?

I, pojavljuje se Uki sa sve zidarskim slemom, kombinezonom, u jednoj ruci budak, u drugoj sekira, a za pojasom cetka za vnugo i onaj otpusivac.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mnogo mi cudno kad god napisete Uros istripujem se da sam ja pa pocnem da pisem koji vam je kurac, onda se setim.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              Mnogo mi cudno kad god napisete Uros istripujem se da sam ja pa pocnem da pisem koji vam je kurac, onda se setim.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• daj stani ne mogu vise da se smejem

Comment

How to change channels without remote control?

I, pojavljuje se Uki sa sve zidarskim slemom, kombinezonom, u jednoj ruci budak, u drugoj sekira, a za pojasom cetka za vnugo i onaj otpusivac.
                  Ej stomak me boli

A baba? Zaboravio si babu, nije posteno
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
                      meni kad je smor ja uzmem igram one stare igrice par njih obozavam igrati i nikad ti ne dojade
                      Ja vec nedelju dana ginem da nadjem onog obicnog Super Maria za PC
                      sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Imate na nintendo8.com sve te igrice free to play.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                          Ej stomak me boli

A baba? Zaboravio si babu, nije posteno
                          A, baba vice iza kamere "kako se upaljuje ovo"
                          sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            dobar je

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
                              Ja vec nedelju dana ginem da nadjem onog obicnog Super Maria za PC

http://thepiratebay.se/torrent/5054566/

Comment

• Ma jok, NBA live 95' i 98' keva.... Kad uzmes Cikago u 98-ci, cepas trojke, kucas, ma sve radis sa igracem koji se zove Roster Player... Who would that be ??
                                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                                -Jürgen Klopp

Comment

Working...
                                X